helaas verloren - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu helaas verloren - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu

helaas verloren

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2005 | Canada, Ottawa

Eergister is er dan eindelijk gevaren. Veel wind stond er nog steeds niet, maar de vooruitzichten zijn dermate slecht dat elke ronde welkom is. Geen uitslag is na griekenland natuurlijk geen optie.
De eerste ladder van de mannen is gevaren. Allebei de dutchies, Ruben en Kevin, kwamen 1 ronde verder. Maar voor de vrouwen was er geen wind meer, dus een dag uitgesteld. Gister stond er wel een beetje wind hoewel ook weer aflandig en zwak. In mijn heat had ik wel redelijk druk in mn kite, dus kon wel sprongen maken, maar om hoogte te lopen en in het wedstrijdveld te blijven was erg moeilijk. Buiten het wedstrijdveld worden je sprongen niet gejureerd. ik heb wel enkele aardige psrongen weten te maken, maar Bruna is heel goed met lichtweer en deed allemal moeilijke spronge to blind (achterstevoren landen). Geen schijn van kans dus. Zelfs niet als ik wel iets meer power had gehad.
Vanochtend moesten we al om 7 uur op voor de skippersmeeting van 8 uur, maar het regende en onweerde. dat is voor het eesrt, want tot nu toe was het echt elke dag zonnig. Tot een uur of 12 hebben we met zn allen in de lobby van het hotel gehangen. [ik schiet al flink op in Harry Potter].
De lunch wordt altijd op het strand geserveerd, dus de bus heeft ons daarheen gebracht. Vervolgens was er natuurlijk echt geen fluit te doen op het strand, alles nat, dus ook geen volleybal. Rond 3 uur maar wer terug gegaan. Saaaaaaaaaaaaaaaai !!! na 200 pagina's harry heb ik het ook wel weer gezien. ondertussen ist droog, dus ik wil op pad, maar iedereen is te lui en gaat filmkijken enzo. Tja, dan maar alleen op pad. Met een kaart op zak en mn fototoestel vertrek ik richting de andere kant van het eiland. Al snel heb ik een lift, dat schiet op. Na ongeveer 1,5 uur lopen langs rode kliffen en grasduinen en strand ben ik redelijk moe en kan ik gelukkig het laatste stuk een lift terugkrijgen. Heb ik toch weer iets gezien.
morgen ook weer heel vroeg meeting en zoals het er nu naar uitziet kunnen we misschien toch nog een dubbele eliminatie varen. dat zou mooi zijn. Jullie horen er van!
Greetz Kat

ps. ik vertrek hier zondagochtend vroeg en kom dinsdagochtend vroeg weer in NL aan.

  • 09 September 2005 - 23:29

    Mars:

    Wat een gaaf huis! Dat wil ik ook zo mooi paars! Het zijn ok heus mooie rode duinachtige dingen, hoor. Maar kjammer van de wind, zeg. Hier staat ook bijna geen wind dus dat scheelt weer! Veel succes en plezier nog, kuzz

  • 10 September 2005 - 13:12

    Wendy:

    Hey wereldreiziger!

    Ach joh, wat wind meer of minder, wat geef jij erom: Je bent toch maar mooi weer lekker in een vreemd land op vakantie!

    Haha, dat zou mijn instelling zijn dan he, ik duim voor jou voor nog wat wind vandaag!

    Ik ben dinsdag van 07.00 uur tot 10.00 uur ook op Schiphol (Mexico, here we come!) heeeeeeeeeeel misschien komen we elkaar nog wel tegen dan - yeah right...

    Haha.

    Dikke kus!

  • 10 September 2005 - 18:14

    Inguuuuuh:

    Sjongejongejonge....saaie donders daarzo, nja alleen stukkie wandelen is ook leuk! Die 2de eliminatie gaat je eeeg wel lukken! Tilburg is hier onder water gelopen, maar ik heb in vliss gewoon ff lekker van gpc gewonnen en op terrasje gezeten.
    Geave foto's trouwens!! Ciaociao!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 135061

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: