lastige omstandigheden op worldcup speed - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu lastige omstandigheden op worldcup speed - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu

lastige omstandigheden op worldcup speed

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2007 | Spanje, Madrid

zie www.katjaroose.com
voor mijn laatste update.
lievz katja

  • 24 Juli 2007 - 18:26

    Mars:

    Ik heb het net allemaal gelezen en zet hier elkker even een reactie!
    Wat een gedoe daar met die wind, haha!
    Ik ben net terug van een heerlijk weekje Frankrijk met Mies. We hebben echt genoten en heerlijk cultureel gedaan. Veel succes nog en tot zondag! KUzz Mars

  • 24 Juli 2007 - 19:16

    Sarah:

    Goed bezig weer hoor!
    Maarre.. hoe gaat het verder except alle winddetails? Nou ja, we horen het zondag wel! Hier alles ganz flex. Xxx Saar

  • 24 Juli 2007 - 20:56

    Jort:

    He kat, de nieuwe ontwerpen liggen al klaar voor je nieuwe boardje hoor.. Beetje lipton er op enz..

    gr jort

  • 27 Juli 2007 - 17:21

    Freija:

    Hoi Katja,

    Goed bezig! Echte die-hard omstandigheden zo te lezen...
    Ik heb je verslagje ook even op Kitesurf.nl gezet, voor de Girls :)

    Groejes,
    Freija

  • 21 Augustus 2007 - 12:52

    Frank Scotty Vriesde:

    Beste Katja, het is een aardig lange tijd gleden dat ik jou heb gezien, ben erg blij te zien dat je nog steeds zo fanatiek aan het sporten ben, fantastisch
    Ik was laatst op de kaap verdische eilanden en vroeg me af of je daar al ben wezen kiten

    Groeten van Scotty

    ps. mooi foto's
    ciao

  • 09 September 2007 - 20:26

    Wendy:

    Eeej, leef je nog?
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 134996

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: