3de op PKRA Speed Fuerteventura!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu 3de op PKRA Speed Fuerteventura!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu

3de op PKRA Speed Fuerteventura!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2008 | Spanje, Madrid

Fuerteventura wekt een apart gevoel bij mij op. Mijn eerste event daar vond ik verschrikkelijk. Ik werd dan weliswaar 4de in de freestyle, maar op het droge kale eiland was behalve kiten niks te beleven. Saai dus.
Het jaar erop was ik druk bezig mijn tas in te pakken om naar mijn favoriete eiland te vertrekken (not) toen bleek dat ik een dagje mis wat met de vliegtijden... Ik had al in het vliegtuig meoten zitten. STOM!
Vorig jaar was ik extra gefocust om de juiste datum in mijn agedna te schrijven, zodat ik de vlucht toch absoluut niet zou missen. Keurig mijn ticket geboekt, lekker lage prijs, mooie tijden... maar wel een maand te vroeg! Je zou toch zeggen dat een ezel in het algemeen, zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot. Gelukkig ben ik er op tijd achter en kan ik nog een ticket boeken (verzetten kan natuurlijk niet met die goedkope tickets)

Maar goed. Dit jaar eindelijk zonder slag of stoor een ticket geboekt naar Fuerteventura (weliswaar had ik beter nog een dag langer kunnen boeken, maar dat is een schoonheidsfoutje). Samen met Jort en Roald vlieg ik naar Fuerte voor de worldcup speed kitesurfen. Rolf komt 2 dagen later aan. Al met al een heerlijke vakantie met goede wind, een leuke wedstrijd en erg gaaf gezelschap. De eerste paar dagen heb ik mooi de tijd genomen om wat meer van het noorden en het zuiden te zien. Tijdens de wedstrijd komt het daar natuurlijk niet van.
Een uitgebreid wedstrijd verslag met foto's kan je vinden op www.katjaroose.com.

ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 4291
Totaal aantal bezoekers 135000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: