nog even Vlissingen en dan... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu nog even Vlissingen en dan... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu

nog even Vlissingen en dan...

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2004 | Nederland, Vlissingen

Haai luitjes,
ff een site waar ik mn ei op kwijt kan over mijn avonturen in OZ. Beter dan al die eieren in jullie mailboxen dacht ik zo ;)! Hoop ook de mogelijkheid daar te hebben om er foto's op te zetten, want de digitale camera (van jort ;) ) gaat mee, jeeh...
Greetz Katja

  • 15 Januari 2004 - 11:18

    Erik:

    Veel plezier in Australie.

    We houden je in de gaten
    ;-)

  • 15 Januari 2004 - 12:14

    Peter Jan Mulder:

    Hoi Katja,
    Heel veel plezier in Down Under en ik wil de komende tijd wel weten of je down, up of aan de underkant van dat big continent zit en wat je allemaal beleeft !
    Peejee

  • 15 Januari 2004 - 14:18

    Bool:

    Jaaaaah Katjaah bijna weg!! Olé! (Voor jou dan) :-( Maar veel plezier, als ik de lotto win kom ik je opzoeken :-)

    Daag kus van mij

  • 15 Januari 2004 - 15:27

    Natascha:

    hee kiteja!!ik zal je vast nog wel zien, maar ik wens je in ieder geval veel plezier. Wat moet je daar nu precies gaan doen eigenlijk, of is het gewoon een uitwisseling met de Unie? Ik ga trouwens in september 5 mnd. naar Curacao, jahoooo, visjes kijken etc.
    nou tot snel, big x tas

  • 17 Januari 2004 - 22:05

    Flip:

    Hee Katja, veel plezier daaro, en pas een beetje op voor de vissen!
    'K heb hier in Brasil nog geen kite-surfer gezien, maar ik blijf opletten!

  • 19 Januari 2004 - 16:31

    Ruud~:

    Mooie foto, knappe fotograaf die je er zo op zet :)

  • 20 Januari 2004 - 12:50

    Tiko:

    Veel plezier in Australie

    Ook ik hou je in de gaten!
    ;-)

  • 20 Januari 2004 - 13:59

    Philipp:

    hej katja veel plezier ik hoop dat je beter weer hebt dan hierzo want hier is poke weer :( gr uit zeeland

  • 21 Januari 2004 - 18:45

    Kimmie:

    Hoi Kat,

    Alvast heel veel plezier daar.

    Mies en Kim

  • 25 Januari 2004 - 08:04

    Wendy !!:

    Was een geslaagd feestje gisteren moet ik zeggen, ik wens je alvast veel wind en zon in Australië!
    En we willen wel op de hoogte blijven uiteraard...

    Dikke kus

  • 26 Januari 2004 - 12:49

    Marcel:

    Hey Katja,

    Heel veel plezier en succes in Australie! Ik zal je in de gaten houden. Jij mij ook (in Zweden)? www.bogers.nu :)

    We'll keep in touch!

    Marcel

  • 26 Januari 2004 - 15:36

    Marjon Mattiussi-Groot:

    Hallo Katja,
    Vanuit Toulouse Frankrijk ga ik jouw avonturen volgen. Ik wens je een fantastisch verblijf in Australië. Leuk dat je ons op deze manier laat meeprofiteren van je reis. A bientôt!

  • 27 Januari 2004 - 16:27

    Mars:

    Nou, lieverd, ik zie je straks nog bij de volleybal, maar dit lees je waarschijnlijk morgen pas en dan zie ik je niet meer. Snap je het nog? Oke,ik wens je uiteraard net als al die anderen een hele fijne tijd toe en dat je maar veel plezier zal hebben en ons niet vergeet en op de hoogte houdt. Dan zal ik dat ook een beetje terug doen om jou op de hoogte te houden van wat er hier allemaal gebeurd.
    Dikke kuzz Mars

  • 28 Januari 2004 - 13:09

    Jilles:

    Zit je al in het vliegtuig?

  • 29 Januari 2004 - 09:55

    Leo:

    Heej, hele goeie reis want je zal nu wel ergens op schiphol zitten. Heel heel heel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik.
    dikke kus

  • 29 Januari 2004 - 11:04

    Jort:

    Hoi katja, ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. We spreken elkaar vast wel weer. Ik ben weer aan het werk, iemenand moet het geld binnenbrengen.Dikke kus

  • 29 Januari 2004 - 16:20

    Saar:

    Yo Kat!

    Goeie reis gehad?
    Gebruik je daar trouwens je gewone emailadres?

    x Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: