PKRA OOstenrijk - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van katja - WaarBenJij.nu PKRA OOstenrijk - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van katja - WaarBenJij.nu

PKRA OOstenrijk

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

29 April 2005 | Oostenrijk, Wenen

haai haai
ik heb een compu weten te vinden op het terrein, dus ik kan even een verslagje doen. er staat totaal geen wind, maar het is heerlijk weer dus vandaag opt gemakje al mn spulletjes in orde gemaakt enzo. ideaal.
de dames moeten zich ook kwalificeren dit keer voor het mainevent. ik moet mijn eerste heat tegen pauline broussard en ene brozco ofzo. pauline is een leuke meid, andere ken ik niet. geen idee hoe ze kiten, dus we zien wel. van de 9 meiden gaan er 8 naar het main dus dat betekent maar 1tje afvallen, zou errug vervelend zijn dat ik dat juist ben,maar de kans is natzuurlijk klein.
alles is hier super groots aangepakt. een heel terrein afgezet met allemaal kraampjes en allemaal buitenspelletjes die je kan doen. het eten is echt super geregeld! niet elke dag 3 maaltijden, maar die we krijgen zijn echt heeeel goed. vanochtend dus ook heerlijk ontbeten, jammie. broodjes, fruit, cruesli met yoghurt, muffins etc.
komende dagen wordt het waarschijnlijk nog slechter met de wind. maar goed, tis gezellie. trouwens prima geslapen in de auto vannacht. in de auto van rolf zn ouders hebben we de bank plat gelegd en een soort matras erop, dus is gewoon een fatsoenlijk bed. alleen wat aan de korte kant, maar opzich prima te doen.
er staat een enorme rij auto,s en campers op de parkeerplaats, allemaal kampeerders hahaha. dus das allemaal top.
goed, ik ga weer ff lekker int zonnetje zitten. bij jullie ook mooi weer??
kuzzz kat

ah, het lijkt erop dat het nu wel gaat waaien... ik ga snel even kijken. doei doei

  • 29 April 2005 - 14:56

    Katja:

    oh, nog ff vergeten... voor de mensen die het niet weten, de PKRA is de worldcup van het kitesurfen. in 8 verschillende landen wordt gedurende het jaar wedstrijden gehouden en de overall winnaar wordt duz wereldkampioen...

  • 30 April 2005 - 07:10

    Bool:

    Haaa Kat!! Klinkt ideaal! Voor mij dan... :-) Ik hoop voor jou dat er nog wel wat wind komt ja... Nou ik ga me ff aankleden en klaarmaken voor koninginnedag: winkelen in antwerpen Haha. Maar ik zal een oranje shirtje aandoen hoor... :-) Zal je ook een beetje aan de koningin denken??
    Daaaag succes en veel plezier!

    Dikke kus

  • 30 April 2005 - 09:09

    Guus:

    ...anders blijf je ook een keer langer dan 2 maanden aan 1 stuk in nederland kat :S
    Maargoed, ontzettend veel plezier daar in Östreich (!) en tot later, enjoy! X

  • 01 Mei 2005 - 05:22

    Erik:

    Hee wereldreiziger! Je blijft goed bezig met al je reisjes! Geniet ervan en geef ze van jetje daar ;). Ik verwacht minstens een top-5 klassering natuurlijk!

    Groeten uit Sydney!

  • 01 Mei 2005 - 17:50

    Debora:

    Heeeeeeeee Kat!
    You go girl! jij ziet toch veel van de wereld hoor, helemaal super! Ik wens je heel veel succes, maar dat gaat vast lukken jou kennende!
    X Deboor
    PS: Koninginnendag in Vlis was erug gezellig! Van 's middags tot 's nachts gezopen, gevreten en onwijs gelachen! Jammer dat je daar niet bij was, maar je ken niet alles hebbe ej!

  • 02 Mei 2005 - 14:05

    Inguuuuh:

    Hela! Gaaf wat van je te horen...met koninginnedag in A'dam heb je uiteraaaaaard wat gemist maar goed in O'rijk is ook niet slecht zo te lezen!! Als je donderdag terug bent laat je wel ff wat horen ej, eens kijken of we dan nog in de stad zijn! Succes met je PKRA ofzo!!
    Ciao! xx Inge

  • 04 Mei 2005 - 12:54

    Deboor:

    En? En? En?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: