7de !!!!!! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van katja - WaarBenJij.nu 7de !!!!!! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van katja - WaarBenJij.nu

7de !!!!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2005 | Oostenrijk, Wenen

Ja ja ja joegheeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Ik ben uiteindelijk 7de geworden op de worldcup in Oostenrijk!! Super vet gaaf top enz

Uiteindelijk is dan op woensdag de wind gaan waaien na 5 dagen volledige windstilte, zon en 27 graden, pfff. Vervelen vervelen en natuurlijk bruin worden, hahaha.
1 van de 17 vrouwen heeft uiteindelijk afgezegd, dus met 16 was er kwalificatie meer nodig en zat iedereen gelijk in het mainevent.
Mijn eerste heat moest ik tegen een Oosterijks meisje (wereldkampioen snowkiten) en die heb ik gewonnen. Daarna tegen de duitse Boese (vorig jaar 2de en staat nu eerste geranked) en natuurlijk verloren.
gelukkig is er een dubbel elaminatie systeem, zodat iedereen een 2de kans krijgt. Ik moest tegen een poolse en die heb ik eruit gevaren en daarna tegen de franse simsar en die verloren. Uiteindelijk resultaat 7de!!!!
Ben ik echt heel erg blij mee ondanx dat ik niet geweldig gevaren heb. Nu ben ik weer gewoon in Vliss.

lievz

  • 06 Mei 2005 - 09:49

    Debora:

    Hee wijffie!
    Supergoed hoor van je! Gaaf! Zondag bijkletsen in Michieltje?!
    Kus, Deboor

  • 06 Mei 2005 - 20:53

    Bool:

    Jeeeeeeej! Gefeliciteeeeeerd!! Ik heb je heus net twee seconde geleden gesproken, maar ik ga nog niet slapen... is eng Hahah
    Bis morgen!!
    Kus

  • 07 Mei 2005 - 16:28

    Anne Neuteboom:

    Gefeliciteerd meid, hardstikke goed.
    Je ziet het, ik hou je in de gate
    liefs Anne

  • 08 Mei 2005 - 22:32

    Mars:

    Goed zo! Ik heb je net wel gesproken in Michieltje, maar ik wilde het hier ook nog even kwijt, ik ben weer trots op je! Kuzz Mars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: