twaait !! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van katja - WaarBenJij.nu twaait !! - Reisverslag uit Rabat, Marokko van katja - WaarBenJij.nu

twaait !!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2005 | Marokko, Rabat

aloha!
ik heb gehoord dat Nederland mooie dagen tegemoet gaat... Nou, hier schijnt het zonnetje ook volop en nu ook eindelijk goede wind!! Of zoals een echte hollander zegt: eigenlijk iets te veel en te vlagerig 5tis nooit goed)
na een stevige pot beachvolleybal en een gezellig feestje in het hotel van de fransen, lijkt het maandag dan toch te gaan waaien. De hele dag blijf ik attent in de buut van het strand om geen zuchtje te missen. Aan het eind van de middag komt er dan iets, dat net genoeg is om mij met mijn twaalf een paar meters varen te geven. Geen suc6 dus, maar goed, ik mlig in het water.
's Avonds arriveert de rest. Wel gezellig om weer wat bekende om je heen te hebben. Barbara van Protest en Christiaan van het kiten ken ik al wat langer, en met engelse Jo en Mike maak ik kennis. Gezellige lui.
Dinsdagochtend vroeg op om maar gelijk met de fotosessie te beginnen. Er staat al behoorlijk wat wind, dus met 10 en 12 het water op. Al snel neemt het verder toen en wordt er een maatje kleiner gepakt. Ik heb aan het begin veel moeite met de camera, blokker op een of andere manier helemaal. na een tijdje voel ik me wat meer op mn gemak, maar ik kan echt nog heel veel leren merk ik.
Na een lange ochtendsessie gaan we een hapje eten in de stad, waarna er nog een middagsessie komt met nog meer wind. s avonds kijken we de foto's. echt wel goed om te wien wat de resultaten zijn, leer je veel van. Ik ben er zelf niet al te happy mee, want ik heb weinig echt vette trcks gedaan, wel wat mooie. maar bijna alles lijkt Jo toch net iets beter te doen (ze is trouzens ook ontzettend goed hoor) maar dat kan af en toe wat teleurstellend zijn. maar goed, genoeg tijd om bij te leren. Ik kan trouwens echt super met Jo opschiete, leuke spontane meid is dat. Met de Mike is het ook lachen en ik moet zeggen meiden, dat lichaam is grooot, hahaha (foto's komen wanneer ik thuis ben hahahha ;-)
aan het eind van onze middagsessie pakken Jo, bazrbara en ik de kameel terug. nou, gelachen!!!! niet normaal... als dat beest opstaat, vlieg je er eerst haast vanachter en dan vanvoren af. Dar zaten we dan met al onze kitespullen op zo'n hobbelend beest. wel weer een ervaring hoor. bij het afstappen vergaat het Jo wat minder, want haar tas blijft steken zodat ze aan de kameel hangt. die man helpt een handje en maakt de tas los, waardoor Jo er letterlijk afvalt. Gieren van het lachen natyuurlijk!!!
Vanochtend weer shoot gedaan, maar ondanks dat ik me nu wel prima op mn gemak voelde, ging het niet lekker vanwege de bizar vlagerige wind. Eind deze middag gaan we weer een sessie doen en als de wind meewerkt de komende 2 dagen ook. Kep er nu al zin in.
ik ga nu ff kort een tukje doen zodat ik vanaaf weer helemaal fit ben voor het kiten...
Lievz kat

  • 15 Juni 2005 - 15:18

    Mars:

    Number one! Gelukkig dat het nu dan toch waait!

  • 15 Juni 2005 - 15:19

    Mars:

    Mijn berichtje moest nog niet geplaatst worden! Ik was nog niet klaar, maar het waait dus, hier is het een stuk minder geworden, het heeft zelfs geregend! Maar aangezien ik toch moet werken is dat helemala niet erg. Goed, nog succes met de camera en kom op, je kan het! Kuzz

  • 15 Juni 2005 - 21:55

    Wendy:

    Number 2! Net naar de bios geweest, Guess who en Madagascar, geweldig domme film, maar ja, weegt niet op tegen jouw avonturen natuurlijk :(
    Nee hoor, haha, ik gun het je wederom van harte!

    Truste voor vandaag!

    Dikke kus

  • 16 Juni 2005 - 07:25

    Bool:

    Hehe... eindelijk waait het dan toch... hoera!! Toch niet voor niks geweest! Ik zit ondertussen alweer op mn werk met iets wat niet helemaal meer op een keelontsteking lijkt maar het toch nog wel is... Ja je bent aant afstuderen of je bent t niet he :-) Verdere update had ik je al gestuurd, bedankt voor de tip hehe, maar tis zo gezellig...
    Nouuuw nog heel even hard aan t werk en dan hopen dat ik eindelijk aan mn verslag kan beginnen.
    Heeel veeel succes nog daar, en je kan t wel, gewoon doen alsof wij daar met een camera staan :-)
    Dooeeeg dikke kus!

  • 16 Juni 2005 - 09:12

    Inguuuuh:

    20x hoeraaaaaa voor de wind! En lachen zo'n kameel, kan je er ff eentje sturen naar mn stage, ik verveel me, kutcomputer de hele dag...
    Ciao!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 135061

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: