Wat foto's - Reisverslag uit Rabat, Marokko van katja - WaarBenJij.nu Wat foto's - Reisverslag uit Rabat, Marokko van katja - WaarBenJij.nu

Wat foto's

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

17 Juni 2005 | Marokko, Rabat

helaas zit mn trip naar Marokko er alweer op. super gave week gehad. de foto's zijn naar omstandigheden goed gelukt en ik geloof dat ze wel blij zijn met mlijn foto's. heel gaaf natuutrlijk, want zelf was ik daar behoorlijk onzeker over. over 3 weken zal de folder van 2006 al klaar zijn en gepresenteerd worden aan de importeurs en winkels. super vet! van iedereen wordt ook een advertentie gemaakt, ben benieuwd zeg!
ik heb er een paar foto's op weten te zetten. wat uit de omgeving om een indruk te geven en wat van de mensen natuurlijk. Jeroen en Fred heb ik de eerste dagen leren kennen toen ik alleen was en die andere is de groep kiters met de fotograaf. gezellige mensen allemaal.
strax gaan we met een busje naar agadir (hopelijk niet wagenziek deze keer) en dan vliegen we naar amsterdam waar we vannacht aankomen. dan rijd ik in een gehuurde auto naar brussel, omdat ik daar morgenochtend om 6 uur moet zijn en vlieg ik naar de dominicanen; jullie horen er nog van!*
kuzz kat

  • 17 Juni 2005 - 13:13

    Mars:

    Nou, zet hem op dan in de Dominicanen! En leuk dat er nu wat foto's op staan. Kuzz, weeral eerste!

  • 17 Juni 2005 - 16:42

    Debora:

    Heeee Kat!
    Super leuk om wat foto's te zien, maar ben natuurlijk nog veel nieuwsgieriger naar de 'échte' foto's!!!
    Hier gaat alles z'n gangetje; hoop morgen en zondag eindelijk eens naar strand te kunnen; ben alweer bijna wit...! Vooruitzichten zijn goed gelukkig!
    XD

  • 17 Juni 2005 - 23:22

    Wendy:

    Ja, vooral die vleesfoto is erg smakelijk! Nou, ik wens je een goede reis voor nu (toch?) en hou ons op de hoogte!

    Dikke kus

  • 18 Juni 2005 - 09:29

    Debora:

    Dertig graden ole ole! En dat in Nederland, moet niet gekker worden! Dit weekend bestaat dus uit stappen, strand, stappen, strand! En maandag naar Bobbejaanland; kutleven wij :P!
    Goed reis naar de Dominicanen en ik volg je uiteraard weer!
    Dikke kus, Deboor

  • 18 Juni 2005 - 11:15

    Bool:

    Jaaah koele foto's!! Mooi man... en nu als t goed is weer int vliegtuigje.. Maar ach, zoals deboor al zei, ook wij mogen niet klagen... In t weekend dan... Doordeweeks mag ik naar hartelust klagen Haha.
    Ik heb je ouders een meeltje gestuurd hoor, hope dat ze t op tijd lezen.
    Nou heeeel veel plezier weer, ik meel je wel weer noodzakelijke updates en tot over twee weekjes!!

    Dikke kus

  • 22 Juni 2005 - 20:25

    Wendy:

    Up-date?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: