5de !!!!!!!! - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu 5de !!!!!!!! - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu

5de !!!!!!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2005 | Dominicaanse Republiek, Cabarete

ja ja jaaaaaaaaa, gewoon ff vijfde op de worldcup in Cabarete!!! Wie had dat kunnen denken??? (hum, ok ok, sommigen hadden het al voorspeld, maar zelf had ik daar niet zo vertrouwen in, hahaha)
Afgelopen vrijdag ging het dus eindelijk waaien. de wind was niet perfect, ging af en aan en iedereen liep maar te roepen dat het zo vreemd was en dat het normaal altijd waait bla bla. Maar goed, de kwalificaties van de mannen zijn gestart. Onze hollandse boys waren goed op dreef. Randy, Youri en Sander wisten zich in het mainevent te kiten in deze zeer zware kwalificatierondes. Samen met Kevin en Ruben, hadden we dus 5 dutchies erbij! Even leek het erop dat de vrouwenheats zouden gaan beginnen, maar toen de wind in mijn heat wegviel, werd het gecancelled en dus naar zaterdag verplaats.
Zaterdag als eerste het water op in vlagerige wind tegen Jalou Langeree. Nooit leuk om gelijk tegen een Nederlander te moeten natuurlijk. Maar ik won de heat en zat al bij de laatste 8!
Mijn volgende heat was tegen Angela Peral, nr 3 van de wereld... No chance at all dacht ik. Echt een lekkere heat gevaren, maar daarna was ik er nogn steeds van overtuigd dat van Angela winnen niet mogelijk was. Bovendien vaarde zij ook gewoon een goede heat. en toen.... hoorde ik dat ik gewonnen had!!! Zooo gaaf!! Ikke gillen natuurlijk. bij de laatste 4 joh!!
In de halve finale moest ik tegen Ania Greslinzka, nr 2 van de wereld. Mijn heat was duidelijk minder dan de vorige, maar ja, zij was ook echt goed. Toen de losersfinale tegen Susi Mai. Tegen haar had ik wel kans opzich. Mijn heat was niet geweldig, laatste minuut flink gecrashed en niet meer bij mijn boardje gekomen.... Toch waren alle meningen verdeeld. Bij de jury kennelijk ook, want op de verschillende uitslagpapieren stond dan het een en dan het ander. uiteindelijk werd Susi als winnaar op het bord geschreven. nou ja, jammer, maar wel 4de van de 1ste eliminatie.Heeerlijk geslapen, hahahaa.Youri was trouwens ook goed op dreef. deze 15jarige zeeuw, wist zich ook naar de 4de plaats op te werken. heel tof voor hem.

in de 2de eliminatie op zondag krijgt iedereen nog een kans om zich vanaf vanonder op te werken. aangezien ik hoog geeindigd ben, sta ik ook al hoog in de piramide, waardoor ik tegen de winnaar moet van de 12 die onder mij staan. Dat werd Bruna, maar die was toch echt te sterk voor mij. Uiteindelijk werd zij 2de, dus ja.... mijn uiteindelijke plaats is dus 5de en dat betekent prijzengeld! Olee, ook nog nooit gehad, hahaha. Tis maar een klein bedrag, maar kan ik mooi volgende week mijn inschrijfgeld in Paros betalen. Youri is 4de gebleven, dus dat was echt zeeuwse trots in Cabarete! Kevin was 5de en ruben 7de. Randy 23ste, maar voor zijn eerste event is dat natuurlijk al gaaf.

Vandaag lekker op het gemakje bijgekomen van alle hectiek van de afgelopen dagen. Helaas geen wind (hoe ist mogelijk). Morgen gaan paps en mams verkennen, maar ik wil toch echt nog ff nieuwe trix gaan oefenen die ik gezien heb, dus ik ben bang dat ik strax terug kom en bar weinig van het eiland heb gezien. Ach ja, kleinigheidje hou je toch.

as donderdag kom ik thuis en dan vertrek ik vrijdagavond weer naar griekenland. maandag begint daar de volgende PKRA alweer. jullie horen ervan, ik geniet nog even lekker na!
lievz Kat

ps. jullie zijn vast allemaal bruiner, want ik heb constant short en lycra aan, omdat ik anders te snel verbrand....ik ging jullie deze eer van harte, hihi

  • 27 Juni 2005 - 23:19

    Wendy:

    Jeeh, weer als eerste, wie had dat gedacht? Haha, op dit tijdstip.

    Maar hartstikke goed gedaan, we zijn weer trots op je! (maar wisten het stiekum gisteren al van Bool ;))

    Hey Kat, waar ga je precies in Griekenland naartoe? Bool dacht namelijk Rhodos, en aangezien ik heeeeeeeeeel hard bezig ben om te kijken of paps en ik nog effe een last minute mee kunnen pakken en Griekenland in ons lijstje staat... Zou wel heel gek zijn he!

    Goed, veel plezier nog daar en een dikke kus!

  • 28 Juni 2005 - 05:48

    Sjoerd:

    shit van Jalou gewonnen.... kost me een fles bubbels. Ik gun het je van harte Kat... Succes in Griekenland meid..

    X Sjoerd

  • 28 Juni 2005 - 06:17

    Mars:

    Gefeliciteerd! Super! Alvast veel succes in Griekenland dan maar. Kan je nog effe mailen wanneer je precies waar zit als je naar Fuertafentura gaat? DAn kan ik gericht gaan zoeken op het internet naar aanbiedingen. Kuzz

  • 28 Juni 2005 - 08:34

    Bool:

    Jeeeeeeej!! En heb t heus niet stiekem verklapt hoor! Haha.. Maar dacht ik rhodos ja? Gaaf... Hmm Bool is niet zo bekend in Griekenland, zou echt niet weten waar Kat naartoe gaat... Jaa, Griekenland Haha.
    ben weer hard aan de thuiswerk en nog steeds gedrogeerd Haha. Die peniciline 16 dagen komt best hard aan. Beetje jammer in een belangrijke afstudeerfase maar goed...
    Ik neem aan dat ik je donderdagavond nog even zie?? (jaaaajaaaajaaaa) dus tot dan en natuurlijk nog een keer:
    GEFELICITEEEEEERD!!!!

    Dikke kus Bool

  • 28 Juni 2005 - 08:34

    Bool:

    PeeEs: wees niet bang... ik ben niet bruiner hoor Haha. Maar had je vast niet verwacht :-)

  • 28 Juni 2005 - 08:47

    Guus:

    proficiat katteke! Nette prestatie als ik het goed begrijp; ben niet helemaal thuis in de wereld der 'kitenamen'.
    Surf lekker verder de wereld over, tot later in olanda!

    Liefs x guus

  • 28 Juni 2005 - 08:48

    Guus:

    zie je trouwens ook nog wat van dominicaanse rep? Schijnt behoorlijk mooi te zijn daar!

  • 28 Juni 2005 - 09:54

    Inguuuh:

    Gaaaaaaf! Kat, zie je wel je bent toch veel beter dan je denkt, haha!
    En ik ben zekerrrr bruin, en straks bijna zwart want nog lekker 2 weekjes en ik lig lekker op het Listrozand! Joegheee...
    Heeeeel veel succes met je alles!

    Ciao!!xx

  • 28 Juni 2005 - 10:31

    Debora:

    Lekker wuuf!
    Gefeliciteerd man! Echt super goed! Trots op jou! Maar wij wisten natuurlijk al lang dat jij zooo goed bent!! En nu Griekenland; het houdt maar niet op! IK blijfje volgen!
    Dikke X Deboor
    PS: Ik ben heus wel bijna zwart, yeeeeeeeee!! Maar wel aant vervellen; das minder!
    PS2: Eef, Leo en ik hebben zaterdag actief gedaan en 6 wedstrijden gekorfbald... hmm, beetje saaie sport (je mag echt NIKS!), maar was erg gezellig dagje! Dit weekend naar Moerbeke met de volleybalwuven!!

  • 28 Juni 2005 - 11:38

    E:

    Klasse meid! Volhouden voor griekenland zou ik zeggen...
    Hier in het tropische noorden van Australie is het super. Geen kites hier,maar volgende week scouba-diving,dus ook de moeite waard ;)
    Good luck in Greece

  • 28 Juni 2005 - 11:39

    Erik (vanuit Cairns):

    Klasse meid! Volhouden voor griekenland zou ik zeggen...
    Hier in het tropische noorden van Australie is het super. Geen kites hier,maar volgende week scouba-diving,dus ook de moeite waard
    Good luck in Greece!!
    (sorry voor het dubbele bericht...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Cabarete

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: