foto's - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2005 | Dominicaanse Republiek, Cabarete

zooo... even een dagje thuis tussen alle reizen door. de laatste 3 dagen in de dominicanen vooral van de natuur en cultuur genoten. het is er allemaal zo anders.
maandag en dinsdag staat er helaas geen wind. door de hoge temperaturen en de enorme onweersbuien komen we er niet toe om een hele tocht te gaan maken. daarom nemen we het locale vervoer naar het volgende dorpje, de quaqua (kwakwa, geen idee hoe je het schrijft). dat zijn van die soort volkswagenbusje waar je normaal gesproken met 12 man in kan zitten (4 banken met 3 man). Het maximale aantal dat wij meegemaakt hebben is 24!!! moet je nagaan hoe je dan "zit"... en dat in voertuigen die meer wel dan niet mankeren! keuring kennen ze hier niet. over gaten, meters doen het niet meer, deur blijft open want daar hangt de "conducteur" uit, maar het rijdt. jammer genoeg haqd ik te weinig ruimte om een foto ervan te nemen.
woensdag had ik nog geluk, want mijn vliegtuig vertrok om 11 uur s avonds, dus ik kon nog mooi een dagje kiten. heerlijk! geen stress, gewoon ff zelf lekker varen en van het water genieten (teveel water binnengekregen natuurlijk, proest proest). de vlucht terug heb ik alleen maar geslapen, dus geloof dat het wel een goeie vlucht was haha.

ik heb even zomaar een aantal foto's erop gezet. van onze tuin met zwembad, de chiwawa van onze buurman, strand en competitionarea foto's etc.

morgenochtend vroeg vertrek ik naar Paros (dus wen, ff sms-en als je er ook zit!!). hopelijk heb ik plaats en tijd om jullie op de hoogte te houden. sowieso kom ik 12 juli weer naar huis, dus kan er eindelijk bijgekletst worden! lievz

  • 01 Juli 2005 - 13:32

    Sarah:

    Hallo hallo!

    Normaal ben ik niet zo van deze berichtjes (heb het idee dat ik je op andere manieren sneller en beter kan bereiken en dat die berichtjes meer voor de andere lezers zijn), maar nu ik zag dat ik de eerste kon zijn, toch maar wel een keertje, haha..
    Leuke foto's trouwens! En goed om te horen dat je ook weer n keer wat langer terugkomt! Helaas te laat voor dat feest met onze Tignes-vrienden... Leo, kom jij er wel heen??
    Oke Kat, de rest hoor je via andere wegen..!

    Ciao en weer een goeie reis!

    xxx
    Saar

  • 01 Juli 2005 - 16:20

    Wendy:

    He Saar, die eerste plek gunde je me gewoon niet he haha.

    Nou Kat, bedankt dus voor je smsje, dat maakt een mens blij en zoals ik je al terugschreef, het wordt helaas pindakaas niet eerder dan september voordat pa en ik ons in een vliegtuig kunnen begeven. Nou ja, wat in het vat zit...

    Maar jij weer heel veel plezier!

    Dikke kus

  • 03 Juli 2005 - 18:33

    Mars:

    Zo, ik ben ook net weer thuis van een super weekend! moerbeke, heerlijk gevolleybald, gegeten en gedronken en dan nog 6de worden! Nu ben ik echt kapot, ik al 6 uur geslapen dit weekend! Goed, veel plezier op het volgende vakantie paradijs! Ik ga slapie doen. Kuzz

  • 04 Juli 2005 - 13:11

    Debora:

    Heeeeeeeee Kat!
    Jaaaa, het wordt wel eens tijd dat we je smoeltje weer mogen bewonderen!
    Zoals Mars al schreef: Moerbeke was super! Ben er nu nog brak van, maar zou zo weer meegaan!
    X Deboor
    PS: 18 augustus mag ik mijn scriptie gaan verdedigen!! Spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Cabarete

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: