bah, totaal nix geen wind nie - Reisverslag uit Páros, Griekenland van katja - WaarBenJij.nu bah, totaal nix geen wind nie - Reisverslag uit Páros, Griekenland van katja - WaarBenJij.nu

bah, totaal nix geen wind nie

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

11 Juli 2005 | Griekenland, Páros

Nou, het evenement zit er op. 5 dagen lang geen wind. Pfff, beetje saai is het wel. het vervelende is dat je wel de hele dag op het strad zit te wachten in het geval van een start van ee heat wanneer het ff waait. Gelukkig was er een paar dagen zo weinig, dat we makkelijk weg konden en met de scooters het eiland konden verkennen.
zonder die wind is het ook echt te warm in de zon. Dus ik zoek maar zoveel mogelijk de schaduw op. s avonds is het wel erg lekker om op terrasjes te zitten o door de kleine straatjes en steegjes te wandelen. Echt heel erg gaaf. elke avond eten we Mousaka met een beiertje erbij. Echt lekker. nou ja, elke avond... wel vaak in ieder geval. Toch hebben we ook al 2 keer gekookt. Lekker aardappelen, hahaha.
nou, verder weinig boeiends te melden eigelijk. Dinsdagaaf kom ik thuis en dan ben ik er voorlopig weer ff. Ik heb echt weer zin om in NL te zijn. Lekker wat koeler en gewoon ff thuis. ik heb wel ontzettend veel foto's, dus die krijgen jullie nog wel te zien. dikke kuzz

  • 11 Juli 2005 - 14:32

    Saar:

    Haha, heb je net ge-smst hoe je races waren verlopen en wanneer je weer terug bent, lees ik dit.
    Nou goed. Wel flex dat je een beetje de gelegenheid hebt gehad te chillen en wat van de omgeving te zien.
    Waarschijnlijk kom ik de volgende week weer ns naar Vlissingen. Beetje werken en natuurlijk aan de scriptie. Ouders en Eef zijn op vakantie (apart he, haha) dus alle gelegenheid daarvoor. Maar dan zien we elkaar weer ns!
    Leukleuk.
    Daaaaag,
    Saar

  • 11 Juli 2005 - 19:17

    Bool:

    Heeey Kat! Kut zeg... jammer van de wedstrijd, maar wel leuk dat je nog wel iets van t eiland hebt gezien...
    Maar leukleuk kunnen we deze week weer ouwehoeren jaaaaaaaah!! Heb toch nog wel wat te vertellen hehe..

    Dikke kus en tot snel!!!

  • 12 Juli 2005 - 12:06

    Hilma:

    Volgens mij ben je al onderweg naar het thuisfront, jammer van de wind die het liet afweten.Trouwens op een terras zitten ,kun je ook cultuur happen noemen, en dan kun je dat beter daar doen als hier,want dan kom je alleen maar bekenden tegen!!En daar lopen vast wel leuke exemplaren van het M geslacht rond? kijk je ogen maar uit.Mischien zie ik je nog wel,voor onze vacantie(vertrek 23 juli tot 30 augustus/lekker met de Braverik naar Fankrijk)Veel liefs Hilma,en de rest van het zooitje ongeregeld hier !.xxx

  • 12 Juli 2005 - 15:03

    Sjoerd:

    Das mooi kun je meteen weer aan het werk :)

  • 15 Juli 2005 - 10:16

    Pieter:

    Hey Katja,

    Net eens ff die site van je doorgespit, lachuh joh, best fijn dat je overal zo'n vliegertje op kunt laten!?

    Anyway, vond vooral die foto's erg leuk, geeft al gelijk een goed beeld van jouw ervaringen!

    Check die van mij ook maar eens!

    Gr,

    Pieter.

  • 21 Juli 2005 - 14:14

    Maartjeparis@lycos.nl:

    Hoi, ik wil graag beeld gebruiken van deze site voor in ons blad Stars.
    ik wil katja graag daarover bellen of mailen. wie kan mij helpen aan haar tel.nr of emailadres? bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: