4 de!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu 4 de!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu

4 de!!!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Joegheeeee!!!! Ik ben vandaag 4de geworden bij de Freestyle!!! Super gaaf! Gister was ik al 1 ronde door en vandaag zat ik in de eerste heat. De wind was ontzettend hard, maar dat was duidelijk in mijn voordeel. Ik heb gewonnen van Bruna, daaarvan heb ik in Cabarete verloren en ze staat 3de van de wereld, dus ik ben echt super blij. Daarna zat ik in de halve finale tegen Ania, de poolse, maar die kan ik echt niet hebben, dus die verloor ik. Uiteindelijk heeft zij de wedstrijd ook gewonnen, dus ja. In de losers final moest ik tegen Angela, maar de wind zakte weg en ik had echt te weinig, dus kon niet veel doen. Angela werd dus 3de en ik 4de!!
Morgen ochtend wordt de rest van de Freestyle gevaren. Tegen wie ik dan moet weet ik nog niet, dat moet nog uitgevochten worden in de heats ervoor. Hoe dan ook, als ik verlies ben ik 5de! Super vet, echt te gek. Wanneer ik win, kan ik nog hoger eindigen. We zullen zien, dit is in ieder geval al in the pocket. Oleeee.
Goed, dit moest ik dus echt ff snel aan jullie kwijt hoor. Op www.caribbeanwinds.com kan je weer een dagelijks verslag lezen. Waarschijnlijk staan daar ook wel foto’s op.

Trouwens, ist mooi weer in NL ofzo?? Ik helemaal mn best doen om zo snel mogelijk jullie op de hoogte te brengen en dan amper reacties, weeeh, arme ik... hahaha

Kuzz kat



Voorgaande bericht plus reacties:
Ela luitjes,
Ik zit alweer een paar dagen in Fuerte Ventura, dus tijd voor een update. Bij aankomst op het vliegveld komen Jo Wilson (waar ik ook mee in Marokko was) en haar vriend Ben mij ophalen. Met zn drieen hebben een appartementje in Costa Calma in het zuiden van Fuerte. Tijdens de autotocht van een uur krijg je al goed een beeld van het eiland. Er is werkelijk NIX! Heel apart. Het landschap is heuvel/bergachtig van zand, gruis en lava. Her en der staan droge lage bosjes, maar groen zie je nergens. Iedereen loopt dan ook te klagen dat er helemaal nix op dit eiland is. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben. Ik hoop nog tijd te hebben een beetje rond te kijken. Het dorp waar wij zitten is namelijk vrij nieuw, zoals de meeste plaatsen op Fuerte. Pas de laatste 6 jaar wordt er flink gebouwd en begint het toerisme te groeien.
De eerste 2 dagen heb ik een beetje gekite, maar niet veel. De wind is namelijk aflandig en ontzettend vlagerig en hard. Alles behalve ideaal dus. Maar goed, ik zal er aan moeten wennen. Gister was de inschrijving. Er zijn maar 12 vrouwen en 23 mannen voor de Freestyle. Echt ontzettend weinig. Waarschijnlijk wist iedereen welke omstandigheden ze te wachten stonden… ik heb me gelijk ook ingeschreven voor de andere disciplines; boardercross en speed. Gister avond is ook Susi Mai aangekomen en slaap took bij ons in het appartement, dus dat is gelijk nog iets goedkoper. Oleee.
Vanochtend werd er gestart met de speed. Nog nooit gedaan, en een geschikt board heb ik er ook niet voor, maar het leek mij leuk om het eens te proberen en te kijken hoe hard ik nou ga. Dus ik het water op en eens op afstand gekeken hoe de rest het deed. Om de beurt gaat iedereen het parcours over. Tussen de eerste boeien kom je op snelheid en daarna wordt over 250 meter je snelheid gemeten. Na 5 pogingen vond ik het wel weer leuk geweest, want de Freestyle is s middags ook en daar moet ik fit voor zijn. Uiteindelijk ben ik met een gemiddelde snelheid van 23,2 knopen laatste geworden. Nou ja, ik kan het elke dag gaan proberen, dus das mooi.
In de Freestyle zit ik in een heat tegen Bruna (nr3 van de wereld) en Aurelia (waar ik in Griekenland van gewonnen had). Beste 2 gaan door. Aurelia had zich geblesseerd, dus Bruna en ik zijn door naar de volgende ronde. Morgen moet ik dus tegen Bruna varen. Dat zal moeilijk worden, maar wie weet.
Verder weinig boeiends gebeurd eigenlijk. Meestal zijn we pas om een uurtje of 7 thuis, dan koken we lekker en dan nog ff boekje lezen of tv kijken en dan weer naar bed. Morgen begint de Freestyle pas om 13.00, dus kan ik lekker bijslapen. Jullie kunnen zelf een dagelijkse update zien op www.pkra.info of een uitgebreider verslag op www.caribbeanwinds.com mocht je dat interessant vinden. Ik probeer over 3 dagen wee te updaten.
Lievz kat

sjoerd
1 Aug 2005 00:18 uur
Drie zanderige kitegodinnen in 1 appartement... damn moet een mooi bedoeltje wezen

He succes meid.. kick some ass. G

Genoeg kano's eten voor de wedstrijd.

X Sjoerd

Debora
1 Aug 2005 15:18 uur
He Katjaaaa!
Leuk om weer wat van je te horen; gelukkig hebben ze er wel internet!
Hier alles opt gemakje: solliciteren, presentatie voorbereiden, stappen; je kent het wel. Wordt wel weer eens tijd voor strand, beetje minder weer hiero!
Succes daar wuufke!
Dikke kus, Deboor

  • 01 Augustus 2005 - 21:40

    Mars:

    Jaaaaa, Kat, ook wij hebben het hier druk! Stappen en stappen en dan uitslapen en winkelen! Maar het weer is hier nog steeds niets, dus nog geen strand! Maar wel super dat het goed gaat daar! Ik ben wel benieuwd naar hoeveelste je nu gaat worden! Kuzz

  • 02 Augustus 2005 - 07:06

    Bool:

    En er zijn natuurlijk ook altijd mensen die moeten werken en moeten verhuizen...!! Heel mn huis staat helemaal vol met zooi, tis echt erg! Maar komt goed.
    MAAR.... Gefeliciteeeeeeeeeerd!!! Goed man! Echt supergaaf! En wie weet wat er vandaag allemaal gebeurt.. Nou ik ben al aan t duimen!
    Heey ik zie dat er twee andere bezoekers online zijn... Snel reactie plaatsen anders ben ik niet meer tweede :-)
    Nou ik ga ook weer hard werken, kan ik nl vrij nemen als je weer in koud en nat vooral nederland bent..!!

    Dooeege dikke kus en veeeeeeel succes!

  • 02 Augustus 2005 - 09:18

    Sjoerd:

    Maar je snapt toch ook dat wij met dit weer hier 18 graden en regen geen verhalen over witte stranden, blauw water en zonnebradn willen horen! Tuurlijk wel.... he super gedaan... Kwam het door de kano's?

    X Sjoerd

  • 02 Augustus 2005 - 13:13

    Sarah:

    Goed zo!! Gefeliciteerd hoor!! Ben benieuwd hoe de rest van de wedstrijd verloopt. Succes daarmee!

    xxx Saar

  • 02 Augustus 2005 - 13:26

    Debora:

    Feli Kat en veel suc6 verder!!! Ik zie zowaar een zonnetje hier in Tilburg, moet niet gekker worden!
    Kus, D

  • 05 Augustus 2005 - 14:37

    Woutje:

    aloha,gefeliciteerd he!!
    klinkt behoorlijk relaxed allemaal daarzo.
    In Vlis mis je nix hoor.Veel regen maar altijd wel ergens een feetje dus das dan wel weer ok.Veel plezier!
    Kuzz wout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: