Boardercross - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu Boardercross - Reisverslag uit Madrid, Spanje van katja - WaarBenJij.nu

Boardercross

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Ela ela, het Freestyle event is 3 dagen geleden afgerond. Op een of andere manier moest ik weer tegen Bruna. Mijn heat was echt super. Ik denk niet dat ik ooit zo goed gevaren heb. Maar helaas was die van haar ook heel goed en won zij. Uiteindelijk ben ik dus 5de geworden. Dat betekent weer een klein beetje prijzengeld, oleee! Mag ook wel, want tjee, tis behoorlijk duur dit grapje in het hoogseizoen.
Na de freestyle zijn we ’s avonds natuurlijk goed gaan party-en. Er is hier een enorme tent op het strand neergezet waar iedereen, ook veel toeristen en locals naar toe komen, dus das gezelli. Er wordt veel Spaanse en Braziliaanse dansmuziek gedraaid, dus alle meiden gelijk de dansvloer op. Best hilarisch, want ze zijn echt allemaal klein, minstens een kop kleiner dan ik. Bovendien kunnen ze elk lichaamsdeel apart bewegen, zodat ik me ertussenin redelijk een Hollandse hark voelde. Ach ja, who cares… lekker meedansen, hahahaa.
Woensdag zijn we begonnen met de boardercross. Echt lachen, je gaat met 4 man tegelijk het water op en dan moet je een parcours afleggen met obstakels. De eerste 2 gaan door naar de volgende ronde. Ik eindig als 2de en kan dus 1 ronde verder. Helaas komt mijn kite met die van een andere meid in de knoop te zitten en breken al mn 4 lijnen af…. Weg kite! Gelukkig zijn er jetski’s om te helpen, dus ik was zo weer met mn zooitje aan de kant. Ik sta nu 7de in het overall klassement na 2 keer 5de te zijn geworden. Best grappig.
Donderdag en vrijdag was er wel wind, maar te aflandig en vlagerig om een boardercross te houden. Met 4 man zo dicht bij elkaar is dat echt te gevaarlijk. Dus hebben we een beetje gehangen en gezwommen. Niet veel bijzonders. Met Kevin en jalou en nog 2 nederlanders (uit de jury) zijn we met de auto naar het zuiden gereden. Zie ik tenminste ook nog iets meer van het eiland. Nou, en dat is niet veel. Je kan je het echt niet voorstellen hoeveel nix hier is. De bergen bestaan echt alleen uit losse stenen en droge bosjes en dat is alles. Het water en de stranden zijn wel super mooi om te zien. Het dorpje Morro Jable in het zuiden is echt helemaal toeristisch, ook pas de laatste paar jaar uit de grond gestampt. Maar goed, het is er gezellig, er lopen mensen te flaneren en ze hebben er heerlijke coups met ijs, jammie jammie.
Gisteravond heb ik weer een aantal uurtjes op de dansvloer pogingen ondernomen om te dansen als die meiden en jawel, het gaat al stukken beter, hahaha. Vanochtend stond er toch geen wind, dus kon ik lekker uitslapen. Zo, nu ga ik lekker ff chinees eten met een paar fransen. Kan ik mn Frans bijspijkeren. Zo zie je maar, behalve mijn kitekunsten wordt er voor de rest ook een hoop bijgeleerd.
Lievz!

  • 05 Augustus 2005 - 19:41

    Mars:

    oh wat leuk allemaal! Het is hier gewoon kut! regen, regen, soms zon, dus weinig te ondernemen en veel op stap! (dat is wel leuk) Morgen volleyen in Vrouwenpolder en dan Debje d'r verjaardag vieren! (p.s. eerste) Kuzz

  • 05 Augustus 2005 - 21:06

    Sjoerd:

    haha heb jij een dag met Erwin in een auto moeten doorbrengen? Ach god....

    hier is het regen regen en jaja wind... jammer allen als je net alles verkocht hebt! Maar maandag komen de hulpkites tot het einde van de maand.. en dan crossbows ;)

    x
    Sjoerd

  • 05 Augustus 2005 - 21:20

    Debora:

    FF Wendy voor zijn..

  • 05 Augustus 2005 - 21:20

    Wendy:

    Kutje

  • 05 Augustus 2005 - 21:23

    Wendy:

    Kutje

  • 05 Augustus 2005 - 21:23

    Debora:

    Heeee Katjaaaa!
    Sorry, moest ff Wendy pesten! Feli met je 5de plek en dat prijzengeld is zeker lekker! Wanneer kom je terug? Niet op tijd voor mn birthday gok ik, das jammer helaas! Drinken we nog wel een keertje op!
    Kus, Deboor

  • 05 Augustus 2005 - 21:23

    Wendy:

    dubbel kutje dus Hahahahahhaa

  • 06 Augustus 2005 - 13:33

    Inguuuuuh:

    Hela!! Ik dus ook weer terug bij een computer, bah!! Echt super, 5de en wat centjes erbij!!! Ook gaaf dat er weer een plek bij is waar je geweest bent!! Morgen al weer naar A'dam, stage en werken, jaggie....ik wil TERUG!! Wanneer ben je weer in t land?? Gaan we ff wat drinken ej! Ciaociao! xx
    ps. Kheb 1 kite gezien op Lago Trasimeno, vette hap ej, maar moest het natuurlijk ff melden, haha....

  • 06 Augustus 2005 - 18:42

    Leo:

    Hee kat!
    Weer 5e super goed hoor! En 7e in het klassement, dat doe je prima! Ik ga nu ff een drankje drinken op deboor dr verjaardag :-D en misschien ook nog eens een dansje doen hihi.
    kus

  • 08 Augustus 2005 - 14:28

    Bool:

    Heey Kattie!
    Jaah beetje late van de keer van mij! Ben t hele weekend nl weggeweest, eerst naar Leiden naar Tam, was supergezellig, en toen naar Den Bosch feestje van Roel en Victor :-) en toen naar Oudenbosch dus nou heb ik Victor zn huis ook weer gezien :-) Dus was koel weekend... En nu maar weer werken werken werken en presentatie maken :-S
    Dusja had alweer afkickverschijnselen van 4 dagen niet achter de comp HAha.
    Maar had nog wel die kitesite gelezen dus ik wist al heeeeeeeeeeel lang dat je 5e was! (hoor! HAha) Heb je mn smsje nog gekregen trouwens??
    Nou ja, ik zie je binnenkort wel weer verschijnen, de thee staat klaar... Veeeeel plezier nog even en bis schnell!
    Dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: