Lange reis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu Lange reis - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu

Lange reis

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

04 September 2005 | Canada, Ottawa

haai luitjes,
hier een bericht uit het verre Canada! Jeetje, wat was dat lang reizen zeg, pfff. Eerst door paps en mams afgezet in Brussel, dan naar Zurich gevlogen, overstappen en dan naar Montreal. Daar stond een busje voor ons klaar en zijn we met 8 man naar Souris gereden (1420 km, zo`n 18 uur) en daarna nog 5 uur met de ferry naar het eiland. In de bus heb ik redelijk kunnen slapen, dus viel allemaal wel mee. Op de ferry konden we lekker buiten in het zonnetje zitten, dus ook niet echt verkeerd. Bovendien heb we echt enorm veel dolfijnen gezien! Ze sprongen echt helemaal het water uit in grote groepen, zooo gaaf!
Bijna alle riders zitten hier in hetzelfde hotel, errug gezellie. Ik zit met Ania (Poolse) en Micheal (Zweed). Tis hier allemaal vrij duur, maar goed ist wel. In de ochtend met uitzicht op zee zitten ontbijten. Het eiland is heel verschillend. Het is een archipel, dus de eiland zijn heuvelachtig met roodkleurige kliffen en grote weilanden. Deze zijn verbonden door zand en duinen, waartussen ook weer water staat. Een soort binnenmeertjes. Dus eigenlijk kan je bijna overal kiten hier. Echt top!
Gister stond er echt dikke wind, dus ik met mn 6 het water op. Temperatuur is net als in nederland. Zo'n 20-25 graden en het water 18 graden. Was goed te doen. iedereen klagen, maar voor mij is het als thuis. heerlijk. de lunch is dit keer ook super georganiseerd. lekkere broodjes en salades, keurig hoor. Nadat iedereen een beetje gekite had, ingeschreven was en zijn spullen in de container had opgeborgen, zijn we weer met de bus teruggebracht. ook al heel goed geregeld. s ochtends en s avonds gaan er 1 of 2 bussen van het hotel naar het event.
gisteravond was de openingsceremony. zoals helaas bijna elke keer waren ze ook nu weer veel te laat en was er geen klap aan. gelukkig had ik olaf (racedirector) gevonden die naar huis ging, dus dat was mooi.
nu ga ik maar eens lekker ontbijten. het zonnetje schijnt en veel wind is er nog niet. ben benieuwd wat het vandaag gaat worden. er zijn maar 8 vrouwen, niet veel dus. natuurlijk zijn dat wel gelijk de beste, dus zal een pittige wedstrijd worden.

oh ja, ik heb hier trouwens totaal geen bereik, dus kan niemand sms-en of iets ontvangen. Internet hebben we hier gelukkig wel in het hotel, dus daar kom ik elke dag wel op.

lievz kat

  • 04 September 2005 - 12:13

    Inguuuuh:

    Heeeey!! Klinkt weer goed hoor allemaal!! Super gaaf dolfijntjes!! Ik heb mn scriptie ingeleverd dus lekker vakantieeee nu...EN de zon schijnt ook nog, dus eens even snel naer strange!!! Heel veel succes!!!
    Ciao!xx

  • 04 September 2005 - 12:15

    Inguuuuh:

    p.s. Woei wel een primeur trouwens...ik als eerste, dat is nog nooit gelukt, kwestie van goed stappen zodat iedereen al op t strand ligt als je nog maar aan de comp toe bent denk ik, haha! Maar nu ook snel weg! xx

  • 04 September 2005 - 15:12

    Marjan (volley):

    Kat, zo te lezen gaat het goed met je. Zet hem op en dan hoor ik de verhalen wel tijdens de training. Tot gauw!
    Marjan

  • 04 September 2005 - 18:41

    Mars:

    Je hebt het dus weer goed getroffen , lees ik al! Maar wij vermaken ons hier ook prima met dit weer. Het toernooitjes was erg leuk gister, lekker gevolleybald en toen naar Vivian geweest en helaas is ze het niet geworden, maar het was een super avond! Tot het volgende bericht, kuzz

  • 04 September 2005 - 18:41

    Bool:

    Haaaaaaai!! gaaf man! Lijkt me echt supermooi! Ik wil foootoo's!!
    Hier ist ook mooi weer, was met Inge op t strand :-) maar morgen ga ik weer werken dus dan heb ik weer tijd om te mailen! Haha...
    Veeel plezier en dikke kus!

  • 04 September 2005 - 21:22

    Jan En Lia Van Zee:

    Ha Katja! We zijn net weer terug van vakantie. Er waren heel veel kiters op Lago Trasimeno te zien, dus dat is mooi. Ze hadden alleen nog wel wat onderricht nodig! We hebben ook al een taal-deskundige uit ons gezin beschikbaar gevonden. Veel plezier en succes nog in Canada! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: