5duh!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu 5duh!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van katja - WaarBenJij.nu

5duh!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

10 September 2005 | Canada, Ottawa

Jahoeeeee!!! ole ole, ik heb een hetrick gescoord!! Drie keer achter elkaar 5de, joeghee.
Vnadaag stond er duidelijk wel wind en nog veel ook, dus iedereen helemaal happy. Ik was echt heel zenuwachtig, maar had toch een redelijke heat en won dus ook. 10 minuten later moest ik al de volgende heat tegen een andere canadese Daphnee. Om op tijd te zijn, moest ik keihard terugrennen en was dus al kapot voor het begin van mn heat. Daardoor ben ik heel gestresst gaan varen en deed niet alles netjes. Helaas verloren. ik heb later de sheets opgevraagd om te kijken waarom ik had verloren en op alle sheets stond dat het een super close heat was. Aiaai, ik zat dus weer dicht bij die 4de plek, maar net niet dus.
Maar goed, ikke happy met mn 5de plaats. is weer centjes, kan ik goed gebruiken, want canada is niet goedkoop.
goed, nu gaat er dus eindelijk goed gepartied worden! Morgenochtend moet ik dus helaas al om half 7 weg... zal weinig slaap worden, hahaha.
Lievz kat

  • 10 September 2005 - 22:53

    Flip:

    Hee die Kat, goed bezig zo, een beetje de wereld rond aan het kiten...Super!!! Ik lees je verhalen met veel plezier. Maar wat is een hetrick?

  • 11 September 2005 - 04:10

    Ik:

    Flip, je bent een harketoeter, er staat toch duidelijk drie keer op rij???

  • 11 September 2005 - 05:45

    Jort:

    gefeliciteerd met je 5 de plaats, heel netjes hoor. \Dus geen traininssessie er achter aan meer, jammer

  • 11 September 2005 - 07:34

    Leo:

    Hai Kat,
    Goed man weer 5e! Doe je netjes hoor. je stond trouwens ook met je kont in de viva volgens mij. Leuke foto van onderaf genomen tijdens een sprong.
    Gister verjaardag gehad van lange Mark dus Carlo heeft een kater en ik gok Debora ook hihi. Maar ik ga nu m'n ouders op het vliegtuig zetten. Tot snel x

  • 11 September 2005 - 11:53

    Debora:

    Gefeliciteeeeeeeeeerd Wuuf! Dat doe je weer goed! Ik ben trots op je!
    Dikke zoen, Deboor
    PS2Inge: Tilburg onder water gelopen..? Hoop dat mn huis er nog staat :)!
    PS2Leo: Geen kater, goed he! Nog wel hoestje, joh?!

  • 11 September 2005 - 12:11

    Flip:

    Hmmm, chips ja. Gisteravond was het allemaal een stuk minder duidelijk...

  • 11 September 2005 - 13:04

    Erik:

    Het lijkt erop alsof je inmiddels een vast stekkie binnen de wereldtop veroverd hebt...klasse!!
    Have fun on the party and we'll see each other soon!
    Ciao!!

  • 11 September 2005 - 13:38

    Mars:

    Jeeeeeeeeeee, knappe Katja!!! Wat ben ik weer trots op je! De volgende keer wordt je vierde, ik weet het zeker! Tot gauw, kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: