Scheveningen, Den Haag en Brazil - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van katja - WaarBenJij.nu Scheveningen, Den Haag en Brazil - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van katja - WaarBenJij.nu

Scheveningen, Den Haag en Brazil

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2005 | Brazilië, Brasilia

Jajaja, het kan allemaal snel lopen! Zo ben ik alleen maar aan het kiten en reizen en zo heb ik in twee weken tijd mijn afstuderen geregeld.

Afgelopen week heb ik afstudeerplaats gezocht en heb die gevonden in Den Haag. Bij het RIKZ (Rijksinstituut voor kust en zee)ga ik een half jaar onderzoek doen naar multifunctionele kustverdediging. Natuurlijk moest daarbij ook een kamer geregeld worden en die heb ik gevonden in Scheveningen. Het kan geen toeval zijn, hahaha ;-) In een studentenhuis met 3 anderen heb ik een kamer van ongeveer 18 m2 op 5 minuten loopafstand van de zee! Helemaal super!

Dinsdagochtend vertrek ik naar Brazilië. Daar ga ik de eerste 5 dagen naar Suzette (kitevriendin) in Cumbucco om te trainen en daarna een week naar Fortaleza voor de laatste PKRA van het jaar. Ik ga dus nog 1 keer knallen!
Over 2 weken, op 16 november, kom ik weer thuis en ga ik druk schilderen in mn nieuwe kamer. Per 21 november ga ik dan echt aan de slag. het moet niet gekker worden...

  • 30 Oktober 2005 - 15:15

    Debora:

    Heeee Katja!
    Dan nog 1 keer voor dit jaar: heeeel veeeeel suc6 wuuf!!!!
    KUS, Deboor

  • 30 Oktober 2005 - 17:22

    Mars:

    Jaaaaa, Kat gaat knallen!! Zet hem op meid en nu eens hoger eindigen, geen 5de deze keer. Ik ga voor je duimen en na 21 november komen we snel een langs in Scheveningen.dikke kuzz

  • 31 Oktober 2005 - 07:14

    Annette:

    He Kat,
    Gefeliciteerd met je afstudeerplek, klinkt goed! Heel veel succes in Brazilie, laat ze maar eens ff zien wie de beste is! Liefs

  • 01 November 2005 - 09:33

    Bool:

    Haaai!! Je zit nou bijna in t vliegtuig! Op naar de overwinning :-)
    En als je terugkomt heb ik vast nog wel ff tijd om mee te helpen schilderen. Heb nl nog twee weken werk in december gekregen. Dus helaas korter vakantie, maar wel weer 80 uur erbij! Jee..
    Dus kan ik nog eens een dagje vrijnemen om die oerlelijke kleuren van je kamer over te schilderen HAha.
    Nou Kat, heeeeel veeel succes! Vol spanning wachten wij hier af :-)

    Dikke kus

  • 02 November 2005 - 10:38

    Inge:

    Gaaf afstudeerproject en niet slecht qua locatie! Ik mag lekker naar Alkmaar vanaf januari, minder qua locatie: elke dag 6.15 de deur uit, 10 weken lang, maar ja geen inlvoed he.
    Voorlopig nog wel 2 vrij rustige maandjes voor mij, dus... eind nov/begin dec kom ik Scheveningen verkennen!
    Heel veel succes in Brasil, minimaal 4de zeg ik!!
    Ciao!! xx Inge

  • 03 November 2005 - 14:52

    Hilma:

    Te gek de stage plaats!!!!Maar nu eerst ff derde of zo worden in Brasil.Kan ik weer eens opscheppen over jou.Vinnik best wel eens leuk om te doen.Dus knallen met die hap !!! Sucses en liefs Hilma,Nico, en die 2 neven van je.

  • 04 November 2005 - 14:40

    Eef:

    Gaaf!! Beetje late reactie, maar dat wil niet zeggen dat ik het minder leuk vind. En natuurlijk heel veel succes met de wedstrijd! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: