Jammer - Reisverslag uit Cumbuco, Brazilië van katja - WaarBenJij.nu Jammer - Reisverslag uit Cumbuco, Brazilië van katja - WaarBenJij.nu

Jammer

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2005 | Brazilië, Cumbuco

Helaas, helaas... Ik heb mijn 3de plaats niet wete te behouden. Vandaag heb ik verloren van Bruna Kayija, een Braziliaanse waar ik al vaker van verloren heb. Zij is echt super goed, dus helemaal geen schande. het is alleen heel zuur hoe het is gegaan. Zij is ongeveer 10 kilo lichter dan ik en kon met de wind die er stond (welke wind...) wel varen en ik kon haast nix. Ik had liever strijdend ten onder gegaan, maar ik kon nu echt heel weinig doen. Dus daar baalde ik flink van. Bovendien zijn alle heats na ons gecanceld vanwege te weinig wind. Nou, die van ons had dus ook gecanceld moeten worden. Bah bah! Het lijkt er namelijk op dat het niet meer gaat waaien, dus als ze gewoon gecanceld hadden tijdens mijn heat, zoals het hoorde dan had ik mn d3de plek behouden. Baluuuuuh!!!

Maar goed, een mooie vierde plaats in Brazilie dus. Voor de mensen die het niet meer begrijpen. In de eerste eliminatie ben ik als 3de geeindigd. Dit is geen einduitslag. Vervolgens krijgt iedereen in de tweede eliminatie een 2de kans. De verliezers gaan allemaal tegen elkaar en dan blijft daarvan 1 persoon over die tegen de nr 4 gaat, de winnaar van die heat gaat tegen de nr 3, ikke dus. Dat was uitiendelijk Bruna en doordat ik verloren heb, zak ik 1 plaatsje en ben dus uiteindelijk 4de.

Dan hebben we nog de overall ranking. Ik stond 5de met Susi Mai op m hielen. Wanneer Susi hoger zou eindigen in Brazilie dan ik, dan zou ik 1 plaats zakken. Stijgen kan niet meer, het gat met de nr 4 is te groot. Maar Susi is als 7de geeindigd, dus ik ben nu definitief 5de van de wereld!!!!
Jaaaaa, oleeeeeeee. Echt heel gaaf, want dat was toch echt het doel.
Dus ondanx dat ik baal van vandaag ben ik natuurlijk hartstikke blij met mn 4de plaats in Brazilie en mn 5de plaats overall!!!

Nu ga ik eens uitgebreid feesten!

  • 12 November 2005 - 22:24

    Mars:

    Jeeeeeee, gefeliciteerd! Echt super goed! Wanneer kom je nou weer thuis zodat we het kunnen vieren? Nu ga ik het alvast een beetje vieren ind e stad, maar ook omdat wij een keer gewonnen hebebn met 3-1, kuzz

  • 13 November 2005 - 09:30

    Hanniger:

    Superprestatie kind. Wij weten hoe moeilijk het is om hoog te eindigen in een pkra. Acuut stoppen met balen dus en genieten van je vierde plaats!
    Kus

  • 13 November 2005 - 10:02

    Ruud~:

    Super! Ik las caribbeanwinds.com dat jullie aan het rippen waren daar. Jammer dat de laatste heat met een zuchtje doorging maarja dat gaat eenmaal zo. Nog veel plezier. Geniet van de warmte de temp duikt onder de 10 hier :(
    Groetjes, Ruud~

  • 13 November 2005 - 12:13

    Debora:

    Hee Wuufke!
    Ik ben trots op jou hoor!! Definitief 5de van de wereld, klinkt dat gaaf of wat?! Feest ff goed daar, je hebt het verdient! Ik hoop je snel te spreken/zien!
    Dikke knuffel, Deboor

  • 13 November 2005 - 20:01

    Anne Neuteboom:

    Geweldig!!! en..... toch een klein beetje balen, ik snap wat je bedoelt.
    Dikke kus, Anne

  • 13 November 2005 - 22:10

    Inge:

    Beetje balen wel, die Bruno zit wel vaker in de weg he. Maar goed, vijfde van de wereld is echt super. Ik geloof dat je vaak als 5de eindigde bij wedstrijden, dus dat is dan niet meer dan terecht!!. Dus biertje...ow nee dom, Brazilie zal wel wat exotischers in de aanbieding hebben. Tot snel weer!!
    Ciao! xx

  • 14 November 2005 - 07:46

    Eef:

    Wow! Echt super knap!! 5e van de wereld, ik ga even opscheppen geloof ik! Tot snel! Kus

  • 14 November 2005 - 12:36

    Hilma:

    Pardon ?? je bent ff wel 5* van de wereld hoor !!!En je hebt de pzc gehaald(eindelijk- wat een suffen zijn dat daar om het niet dagelijks bij te houden, ik zal eens bellen dat het oenen zijn, want daar hadden ze wel eens wat eerder verslag van kunnen doen. Oma viel bijna van haar stoel toen ik verslag uitbracht. Naast haar schoenen zou ze lopen als ze dat nog een beetje kon( nu valt ze hopelijk niet naast haar scootmobiel van trots)We vinden het een enorme prestatie hoor meidje! Foto van het podium is erg leuk, en foto al bungelend in de air is om in te lijsten. Geniet nog even en een goede vlucht terug. Veel liefs 5 zoenen /voor elke plaats die je behaald hebt. Hilma Nico en alweer de 2 neven.

  • 18 November 2005 - 18:42

    Slis:

    Hey Katja,
    sprak je vandaag aan bij de ikea maar was in de snelheid vergeten te zeggen wie ik was... je zal wel hebben gedacht ;)

    suc6 met verhuizen!

    Groetjes
    Chris

  • 19 November 2005 - 17:29

    Katja:

    Ik moest idd ff denken chris, maar verhuizen is helemaal goed gegaan. Vanaf nu veel kiten op Scheveningen, oleee.
    Greetz

  • 23 November 2005 - 14:54

    Hilma:

    Hoop dat de verhuizing een beetje goed gegaan is?Kom je a.s. zaterdag naar je trotse oma haar verjaardag?Het zal wel wennen wezen aan het toch echt niet warme water hier.Liefs Hilma.

  • 23 November 2005 - 15:00

    Hilma:

    Wat stom van mij, zie ik helemaal niet dat je zelf zei tegen Chris ,dat de verhuizing goed gegaan is. Hou het er maar op dat ik op *leeftijd * raak. Dan krijg je dat soort stomme dingen!!! Liefs dan nog maar een keer. Hilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: