Op reis... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu Op reis... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu

Op reis...

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

07 Februari 2006 | Nederland, Vlissingen

Eindelijk is het dan weer zo ver... Ik mag weer op reis! Tja, als je zo verwend bent met reizen, dan ga je dus ook ontwenningsverschijnselen vertonen. En ik moet zeggen dat de afgelopen 2 windloze maanden een hoop bijdragen aan mijn drang om weer op pad te gaan. Zaterdag 11 februari is het dan zo ver. Samen met Ruud en Rolf vlieg ik naar Chili. Van Amsterdam naar atlanta en na 6,5 uur overstaptijd gaan we door naar Santiago! Ik ben erg benieuwd, want ik heb echt weinig voorstellingen van Chili. Op naar het avontuur dus!!!

  • 07 Februari 2006 - 16:10

    Mars:

    Jaaaaa, dan kunnen we weer al je verhalen lezen op je site! WE gaan je wer volgen, alvast veel succes, mara ik spreek je vast nog wel!
    kuzz

  • 08 Februari 2006 - 08:24

    Annette:

    He Kat,
    Ben benieuwd naar je verhalen! In ieder geval veel plezier en succes in Chili! Liefs

  • 10 Februari 2006 - 12:27

    Wendy:

    Zo, leuk mailtje zeg, hierboven mij... Ik zeg: deleten!

    Maareh, wens je natuurlijk weer veel reis- en kitepleizer! We houden je wel via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen ;)

    Dikke kus
    PS: De enige voorstelling die ik heb bij Chili is Chili concarne :) Bleuh

  • 10 Februari 2006 - 12:27

    Wendy:

    Zo, leuk mailtje zeg, hierboven mij... Ik zeg: deleten!

    Maareh, wens je natuurlijk weer veel reis- en kitepleizer! We houden je wel via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen ;)

    Dikke kus
    PS: De enige voorstelling die ik heb bij Chili is Chili concarne :) Bleuh

  • 10 Februari 2006 - 12:29

    Wendy:

    Tja, das dus 2 keer, ik zeg delete die dan ook meteen maar

  • 13 Februari 2006 - 11:28

    Kim:

    Hai Kat, ben benieuwd hoe je vlucht gegaan is, of je niet al te lang heb moeten wachten. Veel plezier daaro en genietse........

    liefs, Kim

  • 13 Februari 2006 - 15:32

    Tazzie:

    heej meis, je hebt het weer goed voor elkaar!!! Ben echt jaloers!!! Niet in de zin van: katja mag niet, maar van: ikke ook!
    Waaaaahaaaahhh Chili of all places echt retegaaf!
    Vind het echt zo knap hoe je t allemaal doet! Ons Vlissingse trots!!! Nou messie, ik wens je heel veel plezier en geulk daar, hoop dat je jezelf weer kan overtreffen! En als dat niet lukt, dat je in ieder geval kan genieten van die heerlijke omgeving daar!!
    Zet m op Kat!!
    Kiss Natas

  • 13 Februari 2006 - 17:58

    Wendy:

    Benjederal benjederal benjederal

    :)

  • 14 Februari 2006 - 15:38

    Sarah:

    Hee!
    Ik dacht: ik ga eens op die site van je kijken of er een datum staat dat je weggaat... ennu.. je bent afgelopen weekend blijkbaar al vertrokken! Haha. Nu ga je toch alleen om te trainen en geen wedstrijd? Nou viel spass hoor, ik duim voor goede wind! En als er geen wind is lekker rondtouren he! Want Chili is echt supermooi!! Wel een beetje duur geloof ik, maar ach: hoe vaak kom je er nou? Nou nogaamls veel plezier!
    Dikke x, Saar
    (PS: Ben je mobiel bereikbaar of zit je met tri-band toestanden?)

  • 15 Februari 2006 - 14:02

    Hilma:

    Hoi, hoop dat je vlucht goed verlopen is?Wat een overstaptijd zeg!Jij naar Chili en wij over 2,5 weken ook naar warmere oorden.Maar wij hoeven maar 4,5 uur te vliegen, voordat we met onze kont onder een parasol liggen met een coctail in onze handen(je weet wel met zo*n Parasolletje erin en stuk fruit aan de rand van het glas)en kunnen we de capriolen van de windsurfers bekijken/het hotel ligt aan een baai waar voor de rest niks te doen is, maar wel veel aan watersport gedaan wordt(volgens de beschrijving)Nou ik zie het al voor me .Wat zal ik /dat hoop ik dan maar/samen met Nico uitgerust thuis komen. Wens je veel plezier en ik reageer wel weer als er een nieuwe mail van je is.Veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 135061

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: