paps en mams naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu paps en mams naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu

paps en mams naar huis

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

03 Mei 2004 | Australië, Sydney

Tjonge, is alweer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Komt waarschijnlijk omdat ik wat meer in een normaal dagelijks ritme kom te zitten. Ik moet ondertussen echt wel wat aan de studie doen en dat is allemaal niet zo boeiend om te vertellen. Maar ik heb toch een paar highlights voor jullie…

Twee weken geleden hadden we een lang weekend en zijn we met een grote groep kiters weer naar Hawkesnest gegaan. Sinds pasen is het hier al constant mooi weer, dus ook dit weekend hebben we geluk. Het huis waar we in zitten is voor 10 man, maar op en rond het huis en in de tuin verblijven in totaal ongeveer 25 kiters. Zeer gezellie dus! (blij dat niemand van het verhuur bedrijf langs is geweest…)
Ook de wind laat het dit weekend niet afweten, dus hebben een hoop lol met over het algemeen 12 en 16 meters. Het winterseizoen is hier begonnen, wat betekent dat als er wind staat, deze aflandig en heel vlagerig is. Erg goed zijn de omstandigheden dan ook niet, maar na 2 weken niet gekite te hebben, klaagt niemand.
Na het lange weekend komen paps en mams naar Sydney en blijven nog 2 dagen bij mij voordat ze terug moeten naar Nederland. Mama en ik struinen winkel na winkel af om geschikte souvenirs te vinden, terwijl papa zich vermaakt met internet.
Woensdag gaan we met z’n drietjes naar Darlington Harbour. De pret is helaas maar van korte duur, aangezien Beth belt dat mama dr paspoort in Brisbane gevonden is. Aangezien ze op dat moment binnen 24 uur naar NL zouden vertrekken, gaf dat een hoop gedoe. Maar uiteindelijk is alles goed gegaan en zijn zij nu lekker weer in Nederland (al zijn ze daar absoluut niet blij mee…) Ik was graag even meegegaan om jullie allemaal weer even te zien, maar ik moet nog 2 maandjes wachten.

Afgelopen weekend heb ik een hoop afleiding gehad. Zaterdag aan het eind van de middag gekite tot zonsondergang en ’s avonds met Marije naar DJ Tiësto. Marije was alleen vergeten te zeggen dat je rijbewijs of paspoort mee moest nemen om je te legitimeren… Detail! Uiteindelijk heb ik het rijbewijs van een ander NL meisje geleend, weliswaar met kort haar, maar ze trapten erin, dus ik was binnen. Niet te geloven trouwens, er was daar een groep nederlandse gasten die achter Tiësto aanreizen de hele wereld over. Zij waren dus voor een weekje in Australië. Gekken.
Zondag staat Christian alweer om 11 uur op de stoep, dus na 3 uurtjes nachtrust, gelijk door naar het strand. De wind is verschrikkelijk, varieert van 10 tot 30 knopen!! Maar heb toch nog even lekker kunnen varen.

De komende tijd heb ik weinig boeiends op het programma staan. Nu ben ik aan het leren voor een examen op vrijdag. Misschien dat we van het weekend naar het noorden gaan om te kiten op een meer. In de agenda staat wel vast dat ik 14 juni naar Cairns vlieg voor 2 weken vakantie. Cairns is tropisch, dus het zal daar lekker warm zijn. Nu is het hier namelijk iets frisser aan het worden, met 15 tot 20 graden, maar wel elke dag stralend zonnig weertje!!

  • 03 Mei 2004 - 10:05

    Flip:

    Zo, met die 28 m2 kite kun je volgens mij ook zo uit een vliegtuig springen!!
    Nog veel plezier de laatste 2 maandjes.
    grtz!

  • 03 Mei 2004 - 16:19

    Debora:

    He!

    In Sydney naar DJ Tiesto... gaaf! jaloers! geweldig! aaaaahhhhhhh!

    Dikke zoen, Deboor
    PS: We gaan niet meer naar Sensation, maar Afra, Taz, Ester vd Jeanscentre en ik gaan naar Mysteryland!!

  • 04 Mei 2004 - 12:47

    Marcel:

    Ha Kat!

    Zomaar weer de groetjes van mij uit Göteborg. Mijn vader en moeder zijn hier ook geweest. Erg leuk! Nu weer aan de slag. Jij ook nog succes en plezier!

    Marcel
    www.bogers.nu

  • 09 Mei 2004 - 15:34

    Sarah:

    Hee Kat!
    Hoe was het golfsurfen zaterdag?? Nog vorderingen?
    Ik ben mn brakheid na mn feest gelukkig weer te boven en probeer te studeren... bleuh...
    xxx Saar

  • 13 Mei 2004 - 11:45

    -*-:

    as. maandag om 22:00 uur op MTV?

  • 13 Mei 2004 - 21:29

    Kiteja:

    Ja idd, maandag 17 mei om 22.00 uur op MTV; verslag van Maui Red bull king of the air

  • 17 Mei 2004 - 17:05

    Mars:

    Zo, ook eindelijk weer eens wat van mij! Net van vakantie terug, superrrr! En natuurlijk net in mijn nieuwe huisje, dus daar heb ik het ook druk mee! Ik mail je gauw weer! Kuzz

  • 18 Mei 2004 - 08:43

    Marah:

    Hoi Katja!

    Gister (17 mei) heb ik naar je gekeken op MTV. Zag er zeker wel relaxed wel! Heel gaaf.

    Veel plezier verder daar in Aussie!

    Groetjes Marah

  • 18 Mei 2004 - 14:32

    Michelle:

    Hé Kat,

    Ik zag vandaag pas je mailtje over MTV. Dus heb het gemist gisteren. Maar dan kijken we maar naar de herhaling de 28e he?

    Spanje was weer geweldig maar daar zul je van Mars wel alle verhalen van horen...

    liefs Mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: