Thanx !! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu Thanx !! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu

Thanx !!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2004 | Australië, Sydney

Thanx allemaal voor de vele positieve reacties op de uitzending van MTV. Ik heb er zelf ook een klein beetje van mee kunnen genieten, aangezien Jort met de webcam voor de tv heeft gezeten. Helaas geen geluid, maar ik kreeg zo toch een beetje een idee he. [Vrijdag 28 mei om 22.00 de herhaling]

De afgelopen 2 weken ben ik vooral druk geweest met verslagen en een examen (waarvoor ik overigens 25 uit 30 had :-) )'s Middags ga ik over het algemeen of naar het strand, om er weer achter te komen dat ik te optimistisch ben geweest gezien de wind..., of ik trek te stad in om wat dingen te bekijken. Zo ben ik met Lindsey naar het aquarium geweest en heb ik mn eerste haai in Australië gezien (hopelijk ook de laatste!).
Lindsey heeft het kitevirus ook te pakken en gaat nu regelmatig met mij mee. Ik had dan ook eindelijk iemand die even foto's wilde nemen. Helaas was het al bijna donker en viel de wind weg (hoezo verrassend??), maar goed, ik heb ze toch even in mn fotoboekje gezet.

Afgelopen weekend ben ik met Pamela en Ross naar het zuiden geweest. Op Stanwell park even van het uitzicht genoten. Ross moest ergens een speech houden, dus ik ben er ondertussen zelf op/tussen uit getrokken en kwam bij een rivier uit, ook weer met mooie uitzichten...

Nu heb ik nog 3,5 week Uni waarin ik 2 opdrachten moet inleveren en 1 examen moet doen. Maandag 14 juni vlieg ik samen met Dave (kitegast) naar Cairns waar we (hopelijk) 2 weken gaan kiten, want daar ben ik nu echt wel aan toe. Lindsey is er dan ook een aantal dagen, dus das wel gezellie.

Mijn terugreis ziet er als volgt uit:
* woensdagavond 30 juni- vlucht van Cairns naar Sydney
* Donderdagaaf 1 juli- vlucht van Sydney naar Kuala Lumpur
* vrijdagochtend vroeg- aankomst Kuala lumpur en 20 uur de tijd om de stad in te trekken!!!
* vrijdagaaf laat- vlucht van KL naar A'dam.
* Zatedardag ochtend 6.35 aankomst op Schiphol!!!

en nee, hier stopt het verhaal nog niet, hahaha. Ik blijf in de wat noordelijke contreien en reis zondagochtend vroeg af naar Duitsland met mn team. In Fehmarn is namelijk een "worldtour" kitesurfen waar ik graag aan meedoe. Zaterdag 10 juli hoop ik eindelijk in Vlissingen aan te komen en het eerste wat ik dan ga doen is een rondje BOULE !!!!

  • 19 Mei 2004 - 14:59

    Segboer WIm Willie En Michael:

    We hebben op 17 mei naar MTV gekeken hardstikke leuk
    Te gek.

  • 20 Mei 2004 - 12:14

    Liesen Steve:

    hoi,
    Helaas hebben wij het niet gezien aangezien we in de ardennen zaten.Nick wist van niks en zag je plots voorbij komen opdebuis, was aangenaam verrast.groetjes,en geniet er nog lekker van.

  • 20 Mei 2004 - 20:38

    Liesbeth En Andre:

    lieve katja, het was echt super fantastisch! We waren vreselijk trots jou zo op mtv te zien. We hebben genoten, geweldig leuk programma. Nog een hele leuke tijd toegewenst.

  • 24 Mei 2004 - 17:07

    Suzette:

    28 mei is de herhaling op MTV! Dan ga ik dus ook kijken.
    Enne... in september wel meedoen met het NK he! 3 meiden was wel erg weinig nu.

  • 26 Mei 2004 - 10:37

    Mars:

    Ja, 28 mei moet ik weer trainen! De 17de moest ik dat ook al, nu de video maar effe instellen! Want ja ik wil het uiteraard ook wel zien, want ik ben ook trots op mijn vriendinneteje! kuzz

  • 27 Mei 2004 - 13:10

    Hilma:

    internet was pleite,dus nu voor het eerst weer op de hoogte.geniet er van ,veel liefs hilma,nico,en martijn en gijs natuurlijk
    jammer mtv gemist!!

  • 28 Mei 2004 - 06:36

    Erik:

    Zal Ruud fijn vinden dat hij je zo vroeg moet ophalen op schiphol .....

    ;-)

  • 07 Juni 2004 - 10:17

    Wendy!!:

    Hehe, ein-de-lijk hebben we hier ook weer eens wat mooie dagen! Dat wilde ik je niet onthouden ;)
    Ben benieuwd hoe het ondertussen met je gaat; gooi er weer eens een up-date in als je er de tijd voor kunt vinden!

    Dikke kus uit het vandaag zonnige Nederland!

  • 07 Juni 2004 - 21:49

    Katja:

    Ja sorry, update komt er zaterdag aan. Doe ik na mn afscheidsfeestje en vlak voor ik naar Cairns ga...

  • 08 Juni 2004 - 13:23

    Mars:

    Oooooh, nu is het nog hotter! En dan gewoon werken is niet leuk! Maar we zijn afgelopen weekend weer op toernooi geweest bij Eindhoven, dat was gaaf! maar dat mail ik nog wel, kuzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: