Zoooveel te vertellen !!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu Zoooveel te vertellen !!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu

Zoooveel te vertellen !!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2004 | Australië, Sydney

haai luitjes,

ja ik weet het, het is lang geleden, maar ik heb het echt veel te druk gehad (vooral met leuke dingen, hehe)

Het studeren is nu afgelopen. Dinsdag heb ik mn laatste tentamen gehad en die ging lekker. Donderdag heb ik mn laatste werkstuk ingeleverd. Dus alles afgerond. Ik vermoed dat ik alles wel gehaald heb...

Pamela en Ross zijn nu alweer 2 weken weg, opvakantie naar de US. Vrienden van hun passen nu op de honden en het huis, maar ze zijn lang niet zo gezellie als pam en ross. Ach, ik ben nu toch amper thuis. Iedereen wil maar met je uit eten voor je vertrekt en dat terwijl ik ook nog een afscheidfeestje geef...

Eetentje 1 was met mijn team voor de groupassignment, allemaal chinezen, dus wij naar de, jawel...., chinees! Het grappig is dat al het chineze eten dat wij hebben ze hier helemaal niet kennen. Geen babipangpang! Toen ik vroeg wij er een biertje bij het eten wilde keken ze me verschrikt aan en mompelden iets over thee; kon nog een leuke avond worden, hahaha. Nee, was harstikke leuk hoor, maar gewoon heel anders. Zij drinken amper en stappen hebben ze nog niet gedaan in Sydney. Tja, sommige mensen leven gewoon anders.

Etentje 2,3 en 4 heb ik wenig over te zeggen, maar etentje 5 was errug leuk. Ben met Mile naar een duitsrestaurant gegaan. Iedereen in lederhose, grote potten bier en jawel, aardappelpuree. Jammie, toch wel als je zolang geen fatsoenlijke pot hebt gegeten.
E$tentje 6 was met Marije. Zij is net 2 weken naar Nederland terug geweest en blijft hier nu tot januari. Zij liever dan ik. Ookal heb ik het hier super, ik verlang toch wel een beetje naar jullie.

Ooohh ja, ben trouwens eindelijk naar het operahouse geweest (en zo snel...). Rondleiding gehad, wel interessabt. Heb ik dat ook weer gezien.

Afgelopen vrijdag had ik mn afscheidsfeestje. Rob, een van de kiters, heeft een groot appartement aan het strand en stelde zijn huisje beschikbaar voor de party. Heel aardig. Dus ik heb voor hem gekookt als bedankje. Feestje was echt helemaal top. Ik denk dat er ongeveer 30 tot 35 man was. Kep toch wel wat vrienden gemaakt hier, hahaha. Een hele meute kiters, de chinezen (jaja), Lindsey met dr vriendin, marije, nog een paar kiters enz. Rob heeft een video gemaakt van de afgelopen keren dat we met zn allen zijn gaan kiten, hebben we bekeken, was erg lachen. Rond een uur of 2 gingen de laatsten weg (begon al om 8 uur).

Gisteravond ben ik met Tara naar een India's restaurant geweest. Zij kon er niet bij zijn op mn feestje. Lachen joh, moet je met je handen eten. Ik dahct dat doe ik wel ff, maar ik kreeg het niet voor elkaar om rijst met yogurth tot een balletje te kneden. Dan maar een lepel, hahaha.

Strax ga ik 2 grote wandelingen maken langs de haven en de kustlijn samen met patrick (vriend van selena uit US). Het zonnejte schijnt, dus dat wordt wel mooi. Vanaaf gaan we uitewten in een traditioneel australisch restaurant. Beetje kangoroe en krokodil eten, ben benieuwd.

En morgen vertrek ik al!! Naar de wind en de warmte, jeeh. Dave zn broer woont daar, maar die gaat voor een paar weken naar sydney en hebben wij dus een huiis voor ons alleen. Ik weet niet of ik daar internet zal hebben, maar ik probeer jullie op de hoogte te houden. verder moet ik snel op zoek naar een kroeg waar de voetbal (om 5 uur s ochtends pffff) wordt uitgezonden want dat wil ik niet missen!!

Sorry, kep geen tijd om foto's te uploaden en om een goed stuk te schrijven, maar zo zijn jullie in ieder geval op de hoogte.

ps. mocht het je opgevallen zijn: mn laatste verhaal is van bijna 3,5 week geleden en in dit verhaal komt geen kiten voor... dat zegt genoeg denk ik: Katja is gefrustreerd!! maaaaar nu ga ik 2 weken lang kiten hoop ik.

Lievz

  • 13 Juni 2004 - 17:46

    Kees:

    Hee,
    Party on!
    beedje zelfde systeem met herexamen daaro?
    Geen idee = beter;]
    straks weer lekker kiten, net als hier.
    groeten, kees

  • 15 Juni 2004 - 16:32

    Wendy:

    Hey Kat, ik heb een nieuwtje: Ik ga Afra's EK-poule winnen! (niet verder vertellen ;)
    Kus

  • 18 Juni 2004 - 11:11

    Hilma:

    Nog even en je kunt weer Hollandse pot eten meid!Dan verlang je misschien weer naar een stukkie kangeroe ofzo.Grotjes van ons allemaal en zeker van oma(die scheurt hele dagen zowat met d*r scooter over het eiland,samen met een kennis ook in zo*n scheurmobiel)Tot snel.Liefs Hilma Nico Martijn en Gijs.

  • 21 Juni 2004 - 06:45

    Mars:

    Nog een nieuwtje: ik ga die EK-poule van Afra verliezen! Voor de rest is alles goed, thanks voor je kaartje en sms op mijn birthday! Dikke kuzz, tot gauw

  • 26 Juni 2004 - 10:16

    Sjees:

    Ik zat beetje mijn oude mail op te ruimen toen kwam ik dit adres tegen. Ik had ervan gehoort dat je naar uassie was, zo te lezen heb je het ook erg goed daar,

    Tof gedaan ook deze site
    Rip it Up!! greetz

  • 29 Juni 2004 - 13:56

    Debora:

    Heeee wijffie!!

    Nog even, nog even.... en dan gaan we stappen, bijkletsen en zuipen!! Heb er nu al zin in!!

    Kus, Deboor

  • 02 Juli 2004 - 13:08

    Mars:

    Ja, nog een weekje! En dan zien we je weer en niet nog later komen, hoor! Dit was lang genoeg! En dan gaan we zeker effe goed stappen. Kuzz

  • 10 Juli 2004 - 14:07

    Wendy Laatste Woord:

    Ik wil het laatste woord: Katja, fijn dat je er weer bent!!
    Haha, Kussssss

  • 12 Augustus 2004 - 16:32

    Marieke:

    Hey Wijffie,
    Ik zag je laatst heel onverwacht op MTV. Zo te zien gaat alles lekker met je.
    Grappig om je zo nog eens te zien.
    Grtz Marieke uit Leiden ( je weet wel je vriendinnetje van vroeger )

  • 17 Augustus 2004 - 09:48

    Rozemarijn:

    Ha die Katja,

    Onwijs leuk wat je de afgelopen maanden allemaal heb meegemaakt. En dan te denken dat het laatste wat we met elkaar hebben meegemaakt was toen jij nog op de Tho Thijsen zat. Wat kan een mens veranderen, gaaf hoor. Suc6 met alles en via de site hou ik je in de gaten. Groetjes, Rozemarijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: