Ikke naar Maui !!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu Ikke naar Maui !!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu

Ikke naar Maui !!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haai luitjes,

ik weet het, ik ben nog maar 2 maanden terug van Australië, maar ik ga er toch echt weer vandoor!
Afgelopen zaterdag heb ik namelijk de kwalificatie wedstrijd in NL van "Redbull king of the air" gewonnen (www.redbull.nl)Super gaaf natuurlijk, want de prijs is een ticket naar Maui(Hawaii)!!! Jaaaaaaaaa, leuk leuk!!! Vorig jaar ben ik ook geweest, maar ik ging toen in de plaats van Petra die door omstandigheden niet kon. Nu mag ik echt officieel zeg maar...

As zaterdag 18 september vertrek ik samen met Rutger (andere winnaar van dit event en ook uit Vlissingen afkomstig)om 11.10 uit A'dam. Het event begint voor mij op maandag, aangezien ik me nog moet kwalificeren voor het mainevent op Hookipa. Rutger zit daar al in. Donderdag begint het mainevent, maar het is dus nog afwachten of ik daar in zit, want het niveau bij de dames is enorm gestegen!!

Veronica gaat met een cameraploeg met ons mee en gaat een 6delige serie over onze avonturen uitzenden. GAAAAAAFFFF !!!! Vanaf 22 oktober wordt het elke vrijdag om 20.00 uitgezonden. Pfff, wor nog een BN-er, hihi.
Presentator van dit programma is Sander Foppele, de kok uit onderweg naar morgen (ik doe nu wel heel interessant, maar je denkt toch niet dat ik enig idee heb wie dat is he... jullie kennen mij, deze info is van derden afkomstig, hahahaa. Ik zie hem wel op Maui verschijnen denk ik dan maar)

Ik ga proberen af en toe wat op mn site te zetten om jullie op de hoogte te houden. Verder is www.redbullkingoftheair.com wel redelijk up to dateen zal er vast wat te vinden zijn op de nederlandse kitesite (www.kitesurf.nl, www.hanglos.nl enz)

Nou, ik ga maar snel verder aan de studie, want ik mis hierdoor natuurlijk redelijk wat projectwerk en colleges. Gelukkig is Annemiek zo aardig om (veel)aantekeingen te maken, want als ik terug kom zal ik er keihard aan moeten gaan trekken. Maar goed, het leven van een kitesurfer kan niet constant over het water gaan he ;-)

lievz Kat

ps. as vrijdag ga ik mijn cameraskills oefenen bij omroepzeeland. wanneer de uitzendingen komen horen jullie nog wel...

  • 15 September 2004 - 17:00

    Marjon Mattiussi:

    Leuk voor je Katja, je ziet heel wat van de wereld ( en wij met jou)!
    en nu net weer toen je pa en moe met vakantie wilden.....Veel plezier kind!
    Groetjes uit Toulouse,
    Marjon

  • 15 September 2004 - 17:02

    Marieke:

    hey Katja,
    Klinkt weer helemaal perfect zo!! En Sander Foppele....hihi best een lekkerding hoor. Heel veel plezier de komende tijd. Maar dat zal vast wel lukken.
    Ciao
    Marieke v/d Horst

  • 15 September 2004 - 20:19

    Marije En Wim:

    Gefeliciteerd! Geweldig voor je om zo goed te scoren en publiciteitservaring op te doen. Geniet, wij met jou. lievz

  • 16 September 2004 - 09:41

    Margreet:

    Hai Katja
    Tof dat je nu weer naar Maui mag, ik zal je volgen op de site. Heel veel succes en plezier daar.

  • 16 September 2004 - 10:13

    Leo:

    Owwww wat hebben we weer een mazzel! Nee hoor hardstikke goed, super gaaf en heel veel plezier!
    dikke kus

  • 16 September 2004 - 11:45

    Jeroen..:

    Dag nichtje, ik ben net terug uit Singapore gekomen! Ik dacht dat je mij dit verlof ging leren kiten, maar nee hoor...Gaat ze weer eens naar Hawai.haha. Veel succes en ik stuur nog wel eens een berichtje.Groetjes van mij en Lydia!

  • 16 September 2004 - 20:53

    Anne Neuteboom:

    Van harte gefeliciteerd. En ik begrijp dat je nog heel veel te doen staat, maar zo'n kanjer als jij gaat dat wel lukken. Heel veel plezier en ik blijf je volgen.
    Groetjes en Kus Anne (Ans)

  • 17 September 2004 - 13:19

    Sarah:

    SANDER FOPPELE IS EEN LEKKER DING!!!!!

  • 17 September 2004 - 19:47

    Kimmie:

    Als je haar maar goed zit, he Kat? haha, ben benieuwd wat je eerste indruk was van Sander Foppele......vind het ook echt wel een liefje! Veel succes!
    kus, Kim

  • 19 September 2004 - 06:06

    Jort:

    goede reis gehad?? Zet hem daar maar op. Op naar hookipa, groetjes jort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: