Lange reis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu Lange reis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu

Lange reis

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

19 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

het zonnetje begint hier lekker te schijnen terwijl ik met mn boterhammetje met pindakaas uitzicht heb op de zee.... Echt goed geslapen heb ik niet, maar ja, ik zit wel op Maui!!

Zaterdagochtend om 11 uur op schiphol vertrokken na vrij makkelijk de vele kilo's ingechecked te hebben. Het enige probleem dat nog opgelost moest worden, was 2 plaatsen naast elkaar te regelen. Maar uiteindelijk is dat allemaal goedgekomen.
De vlucht duurde 10 uur, maar was toch voor mn gevoel vrij snel voorbij. 3 films gekeken, af en toe wat gegeten, rutger gepest en zelfs mn reader van ITT op mn schot gehad (daar is het ook bij gebleven, want ik was toch wel redelijk moe...)

In Seattle moeten we door alle amerikaanse veiligheidstroepen onze weg naar de bagage zien te vinden. Vele ondervragingen en vragenlijsten verder komen we bij de transportbanden aan. Alles is er, behalve.... jawel; MIJN boardbag met alle kites. Gelukkig heb ik hem al snel gespot bij de bagage van de busniness class. Pfff, toch een kleine opluchting
Bagage opnieuw ingechecked en plaatsen geregeld. Helaas blijkt er een dubbel boeking te zijn en zitten we niet bij elkaar. Beetje jammer.

Van seattle naar Kahului duurt 5 uurtjes en is dus heel goed te doen. Ook nu doe ik een poging tot leren, maar ondertussen is het 1 uur nachts nederlandse tijd en hou ik dus mn oogjes echt niet open.

Aankomst op Maui is lachen. Rutger trekt zn sweater aan aangezien het avond is en dus wel fris kan zijn.... Hahahaha, niet dus!!! Zweten met 2 graden!!! Mariska en Arjan halen ons op van het vliegveld en nemen ons mee naar het redbullhuis waar zij in verblijven. Jeeeeeeetje!!! Wat een villa! Geweldig gewoon. Supergroot en lux. mijn slaapkamertje voor vannacht heeft een bambo 2persoonsbed en een zeer grote en luxe badkamer. Helemaal voor Katja alleen!! ;-)

Maar helaas heeft dit niet bijgedragen aan mn nachtrust... ik ben heel veel wakker geweest en om kwart over 5 vannochtend kon ik de slaapecht niet meervatten. Om 6 uur gaat de zon op en kan ik lekker op het balkonover de zee kijken. Boterhammetje pindakaas en kopje thee erbij... Het leven is zo slecht nog niet ;-)

  • 19 September 2004 - 21:40

    Erik:

    Ben blij dat je heel over bent. Enjoy!

  • 20 September 2004 - 06:17

    Mars:

    Ja, wat maken jullie ons toch allemaal jaloers! En ik (wij) maar gewoon werken en naar school gaan! Geniet ervan en tot gauw, kuzz.

  • 20 September 2004 - 06:53

    Steve:

    Pffffff, een beetje jaloers? Aaaargh! Amuseer jullie ginder

  • 20 September 2004 - 08:33

    Phoenix:

    Heel leuk verslag.
    Wens je heel veel succes!!

  • 20 September 2004 - 08:49

    Alex Hoovah.:

    Hej Katja,

    Super gaaf joh.....
    leuk gedaan ook....
    Succes he

    Greetz Alex

  • 20 September 2004 - 10:02

    Lydia En Jeron:

    He katja we denken aan je want we zijn toch wel jaloers hoor,jij daar,en wij hier in dit koude kikkerlandje!Veel succes met alles!Groetjes!!!!

  • 20 September 2004 - 10:14

    Ruud~:

    Ik zou toch voor de ananas en papaia ontbijt gaan! Veel plezier daar.
    PS Met ons hoef je geen medelijden te hebben de voorspellingen zijn weer helemaal goed :)

  • 20 September 2004 - 10:15

    Affie:

    He kat!!!
    Klinkt echt super!!Vooral die villa,hahaha!! En dan ook nog Sander! kan niet op..en oja..ook nog kiten ;)) He heel veel succes, hoop dat je het tot het mainevent redt maar dat zal wel toch??

    Dikke kus Af

  • 20 September 2004 - 11:25

    Debora:

    Wijffieee!!
    Je bent er, jeeee! Hoop dat je mn smsje nog gehad hebt om je succes te wensen, zo niet, bij deze! Enne, wordt je de nieuwe opvolgster van Kim-Lian of is Sander in het echt niet de moeite waard om te versieren??
    Dikke knuffel & kus, Deboor

  • 20 September 2004 - 11:58

    Sarah:

    Sander Foppele is een lekker ding.
    Katja is vrijgezel.
    1 plus 1 is 2 !!!!!

  • 20 September 2004 - 15:00

    Bruo_penottifan:

    Lieve Katja
    wat een alleraardigst leuk dagboek. Ik zal al je berichtjes uitprinten zodat ik ze bij het licht van m`n nachtlampje kan overlezen.

  • 20 September 2004 - 15:00

    Bruo_penottifan:

    Lieve Katja
    wat een alleraardigst leuk dagboek. Ik zal al je berichtjes uitprinten zodat ik ze bij het licht van m`n nachtlampje kan overlezen.

  • 20 September 2004 - 15:21

    Ninaaa:

    Heey kat!
    Veel succes he! Groetjes aan Rutger!
    kus+knuffl

  • 21 September 2004 - 01:43

    Bool:

    Haaaai Katjakut!! Heeeeeeerlijk dat je er weer bent! Hebben ze je gemist daar op Maui?? :-) Beetje jammer dat ik je gister gemist heb op de msn, was aan t volleyballen. Nooouuw dat was echt het slechtste potje volleyen dat ik ooit heb meegemaakt, neem dus voortaan mn douchespullen ook niet meer mee HAha.
    Nou geniet ervan, van de omgeving, de wind, golven, Sander (handtekening he, ik wil graag: 'Lieve Carola, ik wou dat jij bij ons op Maui was!! Dikke kus van Sander' Moet wel te regelen zijn toch?? Hehe)
    Nou doooeeeeeg heeeeel veeel plezier en succes nog en nog steeds tot in november!!! Dikke kus
    Heeey wist je trouwens dat als je jouw naam in Google intypt je al heeeel veel hits hebt?? (iig meer dan bij mijn naam HAha) Zelfs bij de images!! Gaaf he... Ik moest nl even opscheppen tegen Thuy :-)
    Daaaaaaag (k)

  • 21 September 2004 - 20:15

    Kimmie:

    Maaruh...wij hebben wind....veel wind hoor Kat!!! ;)
    Succes verder
    X

  • 22 September 2004 - 05:37

    Tukker:

    Yo Katja, kite ze daaroo!
    En veel plezier woensdagavond in de Casanova:-)

    Greetz,

    Tukker(ik)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: