Protest weblog - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu Protest weblog - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu

Protest weblog

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2006 | Nederland, Vlissingen

Aloha allemaal,
het feest gaat weer beginnen, het wedstrijdseizoen staat voor de deur! De eerste worldcup in Venezuela heb ik overgeslagen vanwege mijn studie. Maar woensdag gaat het dan echt beginnen in Belgie. Helaas heb ik weinig kunnen trainen, maar ik ga er natuurlijk vol voor. Lekker een wedstrijd op (bijna) eigen bodem.

Protest boardwear heeft ondertussen voor een weblog voor mij gezorgd. Simpel maar super mooi! Vanaf nu ga ik jullie dan ook op de hoogte houden via www.protestboardwear.com/blogs/katja
Dit weblog zal ik in het engels bijhouden met foto's erbij indien mogelijk. Mijn waarbenjij site blijft bestaan en zodra ik tijd heb, zal ik hier gedetailleerdere verhalen op bijhouden. Protest wordt dus het meest up to date met foto's en deze blijft echt alleen voor vrienden en familie.

Ciao Kat

  • 22 Mei 2006 - 11:40

    Wendy:

    Hmmm, in het Engels... Tja, die HAVO he... Ik hou het wel bij deze site haha.

    Succes komende week!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: