PKRA Portugal - Reisverslag uit Alvor, Portugal van katja - WaarBenJij.nu PKRA Portugal - Reisverslag uit Alvor, Portugal van katja - WaarBenJij.nu

PKRA Portugal

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2006 | Portugal, Alvor

hi hi luitjes,
ff een korte update want ik heb net mn www.protestboardwear.com/blogs/katja al helemaal bijgewerkt.
Ik ben eergister aangekomen in protugal na een hele lange trip vanuit barbados. Pfff, wat was ik moe na 35 uur onderweg met 2 uur slaap. Maar gelukkig was mama op het vleigveld om me op te halen.

Gister hebben we alleen ingeschreven, dus dat was lekker een bijkom dagje. De omgeving is hier ebst mooi, rotsen en strand afgewisseld. Maarportimao, het stadje waar wij ons appartement hebben, is net benidorm. Pfff, eneorme flats en super toeristisch en druk. Nix voor ons roosjes dus.
Alvor is veel authentieker en daar vlakbij is ook het wedstrijd gebied. Vandaag dus de wedstrijd gevaren en ging best redelijk. Niet super gevaren, maar wel een ronde door.

  • 14 Juni 2006 - 18:48

    Hans En Bep:

    Leuk te zien waar je zit. Veel succes de komende dagen en veel wind.goetjes Hans en Bep

  • 14 Juni 2006 - 19:39

    Aart:

    Goed om je belevingen weer te lezen.
    Gewoon blijven knallen, dan pak je Boese de volgende keer!

  • 14 Juni 2006 - 20:59

    Jort:

    He kat, heel veel succes jo, heb je nog lekker kunnen trainen in barbados??. Gezellig met chris, heb heerlijk gevaren met hem in Engeland. Ik ben trouwens bezig een 5 meter te kopieren (north vegas 2006). Heel veel succes nog en ik kom volgende week om mijn pakkieieieieie. kussie

  • 14 Juni 2006 - 21:17

    Bool:

    Hahah ik blijf toch deze site volgen... vin dees veeel leuker :-) Nee hoor, ga zo je andere lezen. Maar beetje jammer, tegen de wereldkampione. Maar heb nu het systeem door, dus heb er alle vertrouwen in dat je nog steeds heel hoog komt :-)
    Maar daar heb je vriendinnen voor Haha! Hey heeeel veel succes nog! En genietse van het minder toeristische gedeelte!! :-)
    Dikke kus!

  • 14 Juni 2006 - 21:59

    Frank:

    Hey Katja!
    Heel veel succes! Hier in Cumbuco valt de wind nog wat tegen, maar daar moet snel verandering in komen.

  • 15 Juni 2006 - 09:04

    Sarah:

    Hey!!
    Ja ik vind deze site ook relaxter, maar heb ook maar even die andere gelezen voor het uitgebreidere verhaal. Barbados is mooi he? Mn ouders zijn er jaren geleden op huwelijksreis geweest! Ben benieuwd naar de mooie plaatjes van de shoot.
    En nu weer PKRA. Volgens mij ben je goed bezig! Dat wordt vast weer een goede notering.
    Ik mail je een dezer dagen voordat ik zelf vertrek nog wel wat uitgebreider.
    XXX Saar

  • 15 Juni 2006 - 19:02

    Debora:

    Heey Kat!
    Leuk hoor Portugal! Ik zat toen met Af, Natas en Jo in Praia da Rocha. Zijn toen in Portimao vis wezen eten aan de haven en dat was echt heel erg goed!! Vers gevangen, uitzoeken maar en dan werd dat bereid. Maar goed, dit even ter zijde!
    Ik heb je sleutel opgehaald bij je ouders en ga morgen Scheveningen eens opzoeken; ben benieuwd. We hebben er zin in! Alvast erg bedankt en veel succes daar!
    Kus, Deboor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 135000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: