Vijfduuuuhhh!!! - Reisverslag uit Alvor, Portugal van katja - WaarBenJij.nu Vijfduuuuhhh!!! - Reisverslag uit Alvor, Portugal van katja - WaarBenJij.nu

Vijfduuuuhhh!!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

17 Juni 2006 | Portugal, Alvor

jajaja, het is me gelukt. ik heb mijn vertrouwde plekje weer behaald! Nooit verwacht dat ik het dit jaar weer voor elkaar zou krijgen, maar toch he.

HJet was donderdag nogal een chaotische dag. In de dubbele eliminatie moet ik mn eerste heat tegen Emma York, ook een Airush rider. Omdat de wind bijna aanlandig was en ik ver in het wedstrijdveld wilde beginnen, ben ik een heat eerder al het water op gegaan om op te kruisen. Bij de start van mijn heat had ik dus het hele wedstrijdveld nog voor me, terwijl de rest dicht bij het strand aan het knoeien was. Goede start dus. Ik land bijna al mn tricks en zie dat emma flink problemen heeft. Toch durf ik het niet rustiger aan te doen, want je weet maar nooit wat voor tricks zij doet. Maar ik ben dus door.
De wedstrijd wordt tijdelijk stilgelegd vanwege hevige regenbuien en windstoten. Wel lekker, ff rust, want zometeeen moet ik tegen Jalou (andere Nederlandse). Die wil ik natuurlijk dolgraag verslaan, maar zij is wel goed. Dus als de condities weer goed zijn, wordt onze heat gestart. Helaas heb ik een beetje te grote kite gekozen (15) en gaan mn tricks niet heel erg goed. Jalou heeft kennelijk ook flink problemen met de condities. Tot de laatste seconde probeer i9k zoveel mogelijk sprongen te doen. En het is.... genoeg!! Ik win van Jalou en ga gelijk door tegen Ania Grzelinska. Ik heb maar een paar minuten, dus ik meot opschiten. ik wil mn 12 pakken nu, maar mn lijnen zitten op eens of andere vreemde manier in elkaar. Al die nederlandse gasten schieten te hulp, maar het duurt me te lkang. ik ren naar mn 15 om die te pakken en... mn lijnen zitten ook daar in elkaar! Hoe kan dat nou?? ik heb hem toch net gebruikt... nou ja, emma komt aangerend, neem mijn kite! Ok, ze vaart hetzelfde, dus ik pak haar bar, ren naar het strand en... weer in elkaar! Hoe ist mogelijk! Rennen, stressen, als een kip zonder kop over dat strand vliegen, nooouuuu.... de heat is al begonnen en ik ben nog neit eens opt water. Fff ademenen en toch uiteindelijk met emma´s kite het water op. Snel wat hoogte lopen en sprongen maken. Na een sprong of 4 crash ik mn kite (stress waarschijnlijk...) en weer alles door elkaar. Helaas helaas.
Ik verlies dus mn heat. Jammer, ik was liever strijdend ten onder gegaan, maar ja. Ik heb dus wel die vijfde plaats te pakken!!!

  • 17 Juni 2006 - 10:23

    Bool:

    Jeeeeeeeeeeeeej Goed man!!! Beetje jammer van die laatste ronde en beetje raar, maar toch 5e!! Super goed!!! (plus ik ben eerste nou hehe)
    Dikke kus!

  • 17 Juni 2006 - 10:36

    Hans En Bep:

    Gefeliciteerd, knap hoor......

  • 17 Juni 2006 - 11:46

    Mars:

    Jeeee, heel goed gedaan! De volgende keer eindig je vast hoger, want dan zitten je lijnen niet door elkaar! Kuzz

  • 19 Juni 2006 - 17:29

    Debora:

    Heey Kat!
    Goede prestatie hoor! Ik ben trots op je! Jammer van je door elkaar geraakte lijnen, maar goed, niks aan te doen!!
    Weekendje Scheveningen was top! THX!
    Liefs, Deboor

  • 20 Juni 2006 - 21:41

    Lydia:

    Die stomme lijnen,zonde voor je.Maar het Is wel fijn dat je het zo ver hebt geschopt!Super!
    Kus lydia en jeroen!

  • 26 Juni 2006 - 19:28

    Nanco:

    Heee Katja, zo kennen we je weer, lekker vijfde geworden. Moet wel heel lekker voelen natuurlijk! Inderdaad maf van die lijnen zeg, bij drie kites nog wel! Top gedaan in ieder geval en tot binnenkort in het mooie Scheveningen!

    Grrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 135000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: