Voorlopig 7de - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu Voorlopig 7de - Reisverslag uit Cabarete, Dominicaanse Republiek van katja - WaarBenJij.nu

Voorlopig 7de

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2006 | Dominicaanse Republiek, Cabarete

Hi hi hi allemaal,
nog ff speciaal voor jullie een update. Ondanks mijn goede gevoel, toch verloren van Angela. Mijn heat ging best goed hoor, hoewel het natuurlijk beter kon. Maar zij had echt een paar trix waar ik niet tegenop kan, dus ja. Jammer de bammer...
In de dubbel dus tegen Emma York. Op papier moet ik die kunnen hebben, maar je moet het toch echt op het water doen. Het idee dat je iemand kan hebben, legt wel wat extra druk bij mij erop, maar goed. Vanochtend stond er een flink windje, dus ik kon heerlijk met mn 8tje. Gister heb ik daar heerlijk mee gekite na de wedstrijd, dus ik wilde heel graag weer met 8.
M n heat tegen emma ging niet goed. Ik had iets teveel power waardoor ik veel trix maar net landde met een 'butt crash'. In de laatste minuut trok ik nog ff een flinke F16 eruit(achterwaartse draai uitgehaakt met je kite ook achterwaarts een rondje laten draaien). Nou dat heb ik geweten! ik overroteerde iets, waardoor ik keihard op mn rug/nek landde. Auw...
Maar gelukkig was ik door naar de volgende heat tegen de Braziliaanse Hempel. In ieder geval ben ik dus geen laatste. Gelukkig, want daar heb ik een hekel aan, hahaha. Tegen Hempel had ik echt een behoorlijk goede heat. Ik had het gewoon naar mn zin en de nederlandse mannen stonden op het strand aan te moedigen, leuk! ook die heat ben ik door. Helaas verstoorde een flinke onweersbui de wind en zijn we gestopt. Dat kwam goed uit voor mij, want zo kon ik me even bij de masseuse laten behandelen voor mn nek en rug.
Voorlopig ben ik sowieso 7de. Morgen moet ik tegen Jo wilson. (Dat Engelse meisje waar ik net mee naar Barbados ben geweest en waar ik nu mee in huis zit.) Ik hoop heel erg dat ik haar morgen ga verslaan. Het zal in ieder geval heel close worden.
ciao ciao

  • 01 Juli 2006 - 06:31

    Jort:

    Zet hem nog maar even op.. hopelijk met een hele kite in de lucht. Anders pak je gewoon een slingshot van youri..
    Gr jort

  • 03 Juli 2006 - 19:26

    Eef:

    succes kat! ik ga zaterdag op vakantie, dus als ik je niet meer zie, smsen we! kus

  • 03 Juli 2006 - 19:29

    Bool:

    Haaai Kat!!
    He, ik zag net dat je niet van Jo gewonnen hebt!! Balen!!
    Maar dus dan 7e??
    Nou ik ga zo ff Persijn ophalen.. Zie ik m ook weer eens na 2 weken. Olee!
    En zie jou vrijdag even uit de trein hangen HAha.. We smsen wel!!

    Dikke Kus!!!

  • 04 Juli 2006 - 13:56

    Ruud~:

    Waait goed zeker, powered met je 8! Veel plezier

    Hier is het windstil, een stuk rijden heeft zelfs geen zin :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Cabarete

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 135000

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: