Rammelbakken - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van katja - WaarBenJij.nu Rammelbakken - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van katja - WaarBenJij.nu

Rammelbakken

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2004 | Australië, Toowoomba

Na twee dagen hier begin ik te acclimatiseren en zowaar ook ’s nachts te slapen. Jetlag lijkt mee te vallen. Eerst moet er gezocht worden naar een geschikt voertuig voor de komende 2/3 weken. Dat betekent op zoek naar een caravan en auto met trekhaak…
Jaap en Beth hebben een goed adres waar ze “mooie caravans” hebben voor weinig, zeg 90 dollar per week (= 54 euri). Sterk verhaal als je het mij vraagt… Elders kosten ze namelijk 350 dollar per week!! Maar toch eens een kijkje nemen. En inderdaad… ik kan wel stellen dat ik me iets anders voorgesteld had! Er staan vele (waarvan ik dacht; sloop-)caravans, welke verhuurcaravans bleken te zijn!! Die dingen zien er echt niet uit!!
Nadat we alle drie (paps, mams en ik) van de eerste schrik bekomen waren, bleek eentje toch wel leefbaar. Nu nog een auto met trekhaak. Die schijnen ook nergens verhuurd te worden wegens verzekeringskwesties ofzo. Maaaar deze aardige caravan verhuurder ging een auto kopen welke wij wel van hem konden kopen en die hij dan weer 3 maanden later terug zou kopen (snap??). Das wel heel mooi!!
Echter blijkt dit rammelbak nummer 2 te zijn. Er moet nog een hoop aan gewerkt worden, dus het is de vraag of hij op tijd klaar is. De motor en onderstel zijn nog wel goed, dus technisch gezien is het een goede kar. Ik denk echter dat deze 2 voertuigen achter elkaar een hilarisch effect geven (foto komt waarschijnlijk nog). Tja, je moet er wat voor doen om low budget door Australië te reizen.
Er blijkt inderdaad wel het een en ander aan de hand te zijn, dus gaan paps en ik helpen. Jawel, autoklussen voor vakantiegangers, LOL.

Oh ja, ff voor de lui die ik gesmst heb, maakt niet uit welk nummer. Alleen is mn eigen nummer leuker aangezien ik hem dan direct zelf krijg. Dat nummer waarvan ik smsjes zend is van internet en kan ik dus ook alleen op internet zien. Dus liefst gewoon mn eigen nr. Thanx voor alle reacties en ik mis jullie nu al!! hahha, maar heb het ook naar mn zin hoor, wees maar niet bang!

greetz

oh ja, paar losse foto's op de site. misschien dat liesbeth/roelfien de foto van jaap en beth kunnen uitprinten voor oma en opa, zullen ze leuk vinden, thanx!!

  • 02 Februari 2004 - 10:40

    Mars:

    Hier ben ik weer! Ja, ik blijf maar berichtjes schrijven, maar dat vind je vast niet erg. Leuk om eens wat foto's te zien, nu ben ik nog meer jaloers. Ons niet te veel missen, want wij zijn er gewoon nog als je weer thuis bent en Australie dat heb je dan niet meer.
    Kuzz en de groetjes aan je ouders

  • 02 Februari 2004 - 12:48

    Sarah:

    Gave foto's hoor!
    Succes met auto en caravan. Jullie hebben er vast zelf ook aan gedacht maar zorg wel dat jullie een contractje afsluiten met de aardige meneer van de caravanverkoop opdat ie wel jullie auto uiteindelijk weer terugkoopt.
    Groetjes, Saar

  • 02 Februari 2004 - 18:23

    Lies En Steve:

    Wat leuk om wat foto's te zien van de family. Jullie kennende zal dat best goed komen met de auto en caravan, ben wel benieuwd naar een foto.
    Hebben ze daar ook een wegenwacht? Neem in ieder geval genoeg water mee( je weet maar nooit waar je stil komt te staan)
    Groetjes en tot de volgende keer.

  • 02 Februari 2004 - 20:35

    Andra:

    Heyyy vakantiegangers!

    ff een berichtje van mij!
    hoop dat jullie het naar jullie zin hebben en katja thnx voor de foto van het eerstje beestje haha

    groetjes Andra

  • 03 Februari 2004 - 17:29

    Peter:

    is het net zo een auto als die van jort

  • 04 Februari 2004 - 07:26

    Maaike:

    He Kat,

    Leuk om het een en ander van jullie belevenissen te lezen!! Er zullen vast nog wel meer vn dit soort verhalen komen! Veel succes met de auto en caravan! HAHA! Gaat vast lukken. Ik zal Chris vragen een stukje uit je verslag te halen voor het clubblad! Groetjes Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: