bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van katja - WaarBenJij.nu bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van katja - WaarBenJij.nu

bijna klaar voor vertrek

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2004 | Australië, Toowoomba

nou, het begint er op te lijken dat we morgen in de loop van de dag kunnen vertrekken. De caravan zijn we nu aan het cleanen en de auto is zee waarschijnlijk morgen klaar. ik hoop het maar, want ik zit werkelijk op hete kolen om te gaan kiten, haha.
Jaap en beth zorgen heel goed voor ons en zijn ontzettend lief, maar nu wil ik wel iets van Australië gaan zien!!
Dus tot zover weinig spannends gebeurd. Oh ja, nog wel iets... en das speciaal voor Marcia (gnagna). Voor het eerst van mijn leventje heb ik rillingen gekregen van een spin en durfde deze ook niet te pakken!!! Hij was zo groot als mn handpalm... Je kan de grote niet echt zien op de foto, maar stel je maar voor... iewwww!!! (foto speciaal voor jouw andra, je wilde toch beesies??)

Greetz

  • 04 Februari 2004 - 12:54

    Hilma:

    Heel leuke foto*s ik moet nog even uitvissen hoe het allemaal werkt,maar proberen moet ik het eerst
    groeten van ons allemaal.

  • 04 Februari 2004 - 13:19

    Andra:

    Heyy katja, bedankt voor de foto haha maar zulk soort beesies hoef ik nie te zien!Krijg ook rillingen als ik er naar kijk brrr haha!
    Maar thanks anyway:D

    xx Andra

  • 05 Februari 2004 - 10:36

    Afra:

    He kat!!

    Ben eindelijk bijgekeken en gelezen..super hoor!! Maar waar ik toch wel benieuwd naar was..heb je je eerste aussie-biertje al op? Zo ja, hoe smaakte ie? Zo nee, doe dat dan snel want je wil als je terugbent wel ons tempo nog bij kunnen houden he?!! Have fun en de groetjes!!
    Dikke x Af

  • 05 Februari 2004 - 17:52

    Team Tema:

    He Katj
    op de borrel is het ook heel leuk!!!!
    veel plezier daaro
    doeguie

  • 06 Februari 2004 - 09:03

    Marion Mattiussi:

    Hallo Katja,wat een leuke site! Ik geniet van je verhalen. Ger op de fiets, met helm...
    Mag je moeder ook een keer op de foto? Veel plezier opjullie tocht met de caravan. Liefs uit Frankrijk

  • 06 Februari 2004 - 09:55

    Jort:

    Kaja stuurde me vannacht een sms-je, dat ze zijn vertrokken aan de rondreis. Ik ben heel erg benieuwd. succes er mee kat.

  • 06 Februari 2004 - 15:18

    Mars:

    Aaaaaaaahh! Ik ga nooit van me leven naar Australie! Dat zei ik ook van Zuid-Afrika, maar goed! Leuk dat soort beessies! Maar goed, plezier op reis en we horen gauw van je! Ik zal morgen je team extra aanmoedigen speciaal voor jou!
    Dikke kuzz

  • 06 Februari 2004 - 17:09

    Jose:

    Hey Katja,

    Echt een leuk idee deze website!En je hebt al mooie foto's gemaakt.Nou heel veel plezier hoor!

    Groetjes,
    Jose.

  • 07 Februari 2004 - 18:18

    Mars:

    Effe een update over de volleybal: jouw team heeft verloren (0-4) en wij hebebn gelijk gespeeld(2-2) een beetje jammer, maar we staan nog steeds bovenaan!
    Kuzz

  • 08 Februari 2004 - 11:35

    Stefan:

    hey katja,
    nog veel plesier daaro ennuh.........tis koud hiero!
    gr. stefan(scheveningen JTS)

  • 08 Februari 2004 - 11:35

    Stefan:

    hey katja,
    nog veel plesier daaro ennuh.........tis koud hiero!
    gr. stefan(scheveningen JTS)

  • 08 Februari 2004 - 11:39

    Michelle:

    He Kat,

    Zo te zien bevalt het daar al goed. Geweldig hoor.
    Zoals Mars al geschreven had hebben we verloren van Sic Pugno. Maar ze hebben het echt niet kado gekregen. We hebben echt weer hard gevochten maar steeds weer net niet. Zoals gewoonlijk.
    Nou, goede reis en ik zal je blijven volgen.

    Veel liefs Mies

  • 08 Februari 2004 - 12:57

    Eva:

    Heey Kat,het stormt hier behoorlijk dus ik moest meteen aan jou denken. Hier is verder alles rustig,dus we wachten op jou spannende verhalen! kus Eef (en groetjes van Nora!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: