Maui is een topper.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu Maui is een topper.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu

Maui is een topper....

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

was ik weer!!!!

Vandaag is het mainevent begonnen op Hookipa. Rutger moet dus nu echt aan de bak. De omstandigheden zijn veel beter dan vorig jaar gelukkig. Enigszins constante wind en golven van een metertje of 2-3. Rutger moet in zijn eerste heat tegen Luziano Gonzales (zijn kamergenoot en 2de van vorig jaar..) Echt heel vervelend, maar zijn trapeze scheurt al bij zn eerste sprong zodat hij daarna 8 minuten uitgehaakt moet varen en dusgeen echt sicke tricks meer kan laten zien. Hij gaat dus naar de verliezersronde. Wel fijn dat je hier wel een second chance krijgt.
Hahaha, oh trouwens, ook nog lachen. Tijdens de skippersmeeting vroeg rebecca wolthers nog expres: "als ik nu 8 minuten lang trix doe en mijn tegenstander doet 1 kiteloop en zwemt voor de rest; wie gaat er dan door??" Dat was heel duidelijk dus een steek ondeerrwater naar de jury refererend naar mijn uitschakeling. Er wordt heeel veel over mijn heat gepraat, nu nog steeds dus... en vele komen ook naar mij toe dat ik in het mainevent had moeten zitten.
Ik moet zeggen dat ik dat wel heel tof vind, maar zelf maak ik me er echt niet meer druk om. Er zijn zoveel dingen te doen hier, dus ja...

Maar goed, de herkansingsheat van rutger ging veel beter. Dit keer tegen abel lago. Abel gaat vooral hoog en gestyled, maar doet voor de rest technisch nix moeilijks. Rutger daar in tegen was goed bezig. HP (helaas geen dubbele), vette s-bend kiteloop en nog meer tecnische trix. Helaas blijkt de jury voor bigair te gaan en niet voor techniek (in tegenstelling tot mijn heat...) en hij ligt dus helemaal uit het mainevent. Zaterdag wordt er nog wel hangtime gedaan. Dus wie weet...

Verder is het heel leuk met de filmcrew. We doen heel veelshots en korte interviews. Wel grappig, want regelmatihg moeten dus dingen over gedaan worden. Beleef ik alles dubbel, hihi.

Vanochtend was ik weer eens vroeg wakker en ik heb een aantal pagina's voor mn tentamen ITT kunnen lezen. Echt opschieten doet het niet. Ons programma zit doorveronica gewoon hartstikke vol. Ook wilde ik nog stukjes voor integratieproject gaan schrijven, maar dat kan ik helemaal vergeten. Geen compu, geen info en geen tijd. Helaas. Dat betekent knallen als i terug kom...

Vanavond is er weer een feestje. Hopelijk wat gezellier dan de vorige keer en wat betere muziek. Morgen gaan we waarschijnlijk kiten op Lanes. Dat wil ik echt zoooo graag, want daar staan flinke golven!!En mooi...

lievz kat

  • 24 September 2004 - 05:48

    Jort:

    Hee kaja, weer het een en ander meegemaakt zo te lezen. Ik ben heel benieuwd naar de filmpies en foto's, succes daar....

  • 24 September 2004 - 05:49

    Boolie!:

    AAAAaaaaaaaah Kat dat meen je niet!! Heeft Sander echt gemsnd naar mij of was jij dat gewoon die deed alsof (zie ik je nl ook nog voor aan :-)) Pfffff.... gewoon mn kans gemist zeg... Maar goed doe m maar de groetjes en zeg maar dat 't niks persoonlijks was dat ik niks terug zei HAha.
    Jeeez hoe lomp....
    Maar jij iig veeeel plezier nog en misschien zie ik je weer op msn. Mensen wisten jullie trouwens dat er bijna een dag verschil zit tusen Maui en Perth?? Nou Kat, dan weet jij iig dat morgen de wereld niet vergaat, want ik heb hier morgen al gehad... Zoiets
    Daaaaaaag dikke kus van mij (en van iedereen hier tegen wie ik heb lopen opscheppen!!)

  • 24 September 2004 - 06:13

    Katja:

    Ja bool, het was echt sander foppele himself die ff hier achter de compu zat om met jou te msn-en...

  • 24 September 2004 - 10:19

    Michelle:

    Hé Kat,

    Ik zie dat niemand anders het nog doorgegeven heeft maar wij hebben afgelopen maandag onze eerste wedstrijd gewonnen!!!!
    3-1....
    Die hebben we maar alvast binnen.

    Kus Mies

  • 24 September 2004 - 17:24

    Luciano:

    He Katja, Heb je al verkering?

  • 24 September 2004 - 20:28

    Marco:

    jammer dat je bent uitgeschakeld veel succes nog deze week en veeeel plezier

  • 24 September 2004 - 23:23

    Natas:

    hee kat, wel super hoor dat je daar weer zit, maar jammer dat je niet door bent. maar je zit op een prachtig eiland dus dat zal wel veel goed maken. echt jammer dat ik je njiet op tv kan zien maarv je zal het vast wel opnemen.!! okee nog veel plezier daar!!! kussies natas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: