Einde alweer in zicht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu Einde alweer in zicht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van katja - WaarBenJij.nu

Einde alweer in zicht

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2004 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haai haai,
nou, morgen vliegen we alweer naar Nederland. De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Ondertussen hebben we alweer een hoop gave dingen gedaan.
Zaterdag was de finale van de freestyle competitie. Je ziet toch dat deze wedstrijd meer om style en big air gaat dan om echt technische trix. Rutger had graag wat KGB's en sicke kiteloops gezien, maar het bleef bij hoge nofooters en ge-grab-te 1080's.
Dan begint eindelijk de hangtime contest, want daar zitten we al de hele dag op te wachten. Misschien kan rutger hier nog een prijsj meepikken.
Ondanks de harde wind pakt hij zijn 16. Hij heeft hierdoor wel moeite met hoogte lopen, maar opzich s het wel te doen. 8 man gaat 12 minuten het water. In deze tijd kan je spongen maken die getimed worden. Rtger aat best goed. Helaas verliest hij zijn board bij de afzet van zn 3de poging. Op een of andere manier weet hij in de lucht met zijn benen aan de bar te gaan hangen (hij was uitgehaakt...)en een soort deadman te doen. Iedereen aan de kant staat te joelen en te klappen!!! Geen hangtime record vandaag, maar wel een massa mensen die Rutger de held van de dag vinden :-)

Zondag is de reserve dag van decompetitie, maar aangezien alles al afgerond is, gebeurd er nix. Wij gan lekker golfsurfen met Jimmy Leuis aan de andere kant van het eiland. De golven zijn daar echt super mooi en net over head. Jimmy zijn we al snel kwijt ophet water (die gaat lekker zn eigen gang), maar sander rutger en ik doen een aantal pogingen tot surfen. Gaat niet onaardig.
Het leuke van een programma maken is dat je de halve dag bezig bent met dingen dubbel te doen. Na aardig wat peddel sessies voor de camera begin ik dan ook mn armpjes lekker te voelen. Ook de terugweg heb ik ongeveer 20 keer gezien, want het rijden in de auto moest uit verschillende posities gefilmd worden. Ons beef heen en weer rijden, hahaha.
Alles neemt elke keer zoveel tijd in beslag dat kiten er vandaag weer niet in zit voor mij.Baal ik toch wel behoorlijk van. Maar ja, ik moet voor de camera nog het een en ander over mn boardje vertellen en dat moet in de tuin bij flink wat zon... Zo'n programma vraagt toch behoorlijk wat van jezelf, had ik van te voren niet gedacht.

Zondagavond is het dan tijd voor de rijsuitreiking en de afterparty. Wat een fiasco was dat zeg!! et feest is namelijk aan de andere kant van het eiland in een groot lux hotel in een veel te grote en zwaar ongezellige zaal. De uitreiking leek nergens op aangezien de helft van de winnaars nog niet aanwezig was en ook bij het optreden van de 'Fun lovin criminals' was de dansvloer compleet leeg. Duidelijk een feest vaar veelgeld tegenaan gesmeten is, maar waar de sfeer ver te zoeken is. Ik dacht altijd dat die amerikanen wel een feestje wisten te bouwen. Niet dus.

Maandag is het dan zover... ik kan weer gaan kiten!! s ochtends met rutger dus gelijk naar flashbeach gegaan en lekker knallen. Na een uurtje is de crew er, dus aan de slag! Ik moet sander kiteles geven, maar ook dit schiet niet op. Film maken is nog niet zo makkelijk...
Gelukkig kan ik daarna nog ff spelen op het water. Morgen kan ik trouwens lang genoeg kiten, want dan gaan rutger en ik downwinden met lou wainman!! er gaan 2 jetski's mee om te filmen en vanuit de lucht zal een heli alles vastleggen. Dat wrdt echt een belevenis!!! Heb er super veel zin in. Bovendien schijnt er morgen ook nog eens redelijke swell te staan, jeeeh

Goed, voorlopig even geen internet voor mij. Vrijdag zal ik mn laatste avonturen nog even updaten. Dinsdagaaf vliegen we en donderdag ochtend komen we dan aan in Nl. Pfff, zal zwaar worden...
nou ja, voorlopig nog 1 dagje genieten van zon, zee en wind!!!

lievz

  • 28 September 2004 - 10:23

    Af!:

    Hee Kat!!
    Klink echt super allemaal..erg benieuwd naar het resultaat op tv
    :-)
    Ga je zaterdag nog de stad in?? Kunnen we onze bn-er van de groep weer ens bier voeren en o....Sander mag mee hahahaha!
    Geniet van je laatste dag!!
    Kus Af

  • 28 September 2004 - 10:31

    Debora:

    He lieffie!
    Beetje jammer van dat feestje daar, dat moeten we duidelijk over doen! Kan je Sander en filmploeg meenemen voor een afterparty in Vlissingen!
    Kus, Deboor

  • 28 September 2004 - 12:39

    Leo:

    natuurlijk ben ik het helemaal met af en deboor eens neem die lui maar mee voor een feestje!
    Maar hoe gaaf wat je allemaal mee maakt!!! Dat wordt dus popcorn in de aanslag om die actiefilm vanuit de heli gefilmd te bekijken begrijp ik....spannend
    kus en tot vrijdag/zaterdag

  • 28 September 2004 - 13:17

    Inge:

    Hahaha, ik ben erbij bij de after-party...kan Kat wel gebruiken na een reisje Maui, zon zee en strand en ik eigenlijk ook na een week tentamen-leren......verschil moet er wezen!!
    Tot zaterdag!!
    Massel, kus, Inge

  • 28 September 2004 - 13:38

    Mars:

    Ik ben ook van de party bij de after-party! En zeker als er nog wat gasten komen! Hahahaha! Maar Katja alleen is ook goed voor een leuke after-party! Dus ik ben er ook voor dat Katja mee gaat/moet stappen. Kuzz

  • 28 September 2004 - 16:03

    Sarah:

    Hee Kat! (En de rest die dit leest.)

    Heb net even al je stukjes gelezen en ben nu weer helemaal bij. Afgelopen dagen helaas niet aan toegekomen wegens idiote drukte.
    Je hebt geloof ik echt een supertijd daar gehad! Gaaf hoor. Ben erg benieuwd naar die mini-serie straks op Veronica.
    Ik ben er zaterdag niet bij want heb een weekend in de Ardennen georganiseerd voor de nieuwe fractie van dit jaar (outdoor en zuipen..). Maar ik zie jou en de rest vast op Inge dr verjaardag het weekend erna.
    Bel je donderdag!
    xxx Saar

  • 28 September 2004 - 19:04

    Kimmie:

    Leuk allemaal.....maar waarom weten we nog niet wat Katja van sander vind?? Normaalste zaak van de wereld zeker, een filmpje maken en dat ook nog met een bn-er???? Geloof weinig indruk gemaakt, komt omdat ie beetje moeite had met je lessen kiten?
    haha

  • 29 September 2004 - 01:37

    Booltje:

    Ja idd Kimmie, dit zijn natuurlijk niet de verhalen waar we op zitten te wachten. Over nofooters, en swell en hangtime enzo. Blleeeeeh ;-)
    Haha nee hoor Kat, klinkt allemaal best spannend. Maar dat er niemand danste bij de Fun Lovin Criminals, dan moet t wel een heel slecht feesje zijn geweest. Sjiit.
    Nou iig veeel plezier nog met de vette afterparty in Vliss, drink er 1 of meerdere op mij (bedankt trouwens nog he meiden! Foto met cheers voor Bool!!) en tot over poosje!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: