Alweer weg !! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu Alweer weg !! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van katja - WaarBenJij.nu

Alweer weg !!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

17 Januari 2005 | Nederland, Vlissingen

Jaja, het leven van een student is toch maar zwaar he. Katja is nog maar net terug van een top week snowboarden met Sarah en Leoni of ze vertrekt alweer naar Australie. Jeeeeeeh!!!

Ik heb nog even wat foto\'s toegevoegd van Maui (beetje laat, hahaha, maar goed...) en van onze snowboard/party holiday!!

Volgende week dinsdag vertrek ik naar Perth. Ik zal daar 3 weken gaan rondreizen met Ruud en Rolf uit mijn team. Er is nog nix geregeld, dus ik ben benieuwd wat we gaan doen... waarschijnlijk campertje en dan maar rondkarren. Ik ga wel weer het een en ander op de site proberen te zetten, zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal uitspook. Dinsdag de 15de kom ik alst goed is weer aan in ons koude kikkerlandje. Brrrrr, gelukkig is dat nog ver weg.

greetz Kat

  • 17 Januari 2005 - 14:34

    Boolie:

    Ik eerste!! Wiieeh!! En ook jaloooeers!! Ik wou graag mee snowboarden en ik wil ook heeeeeel graag mee naar Perth. Heb echt heimwee, heb net weer alle foto\'s zitten kijken, ik kan niet kiezen welke ik af moet laten drukken :-( Achja geld hebben we er nou toch al aan uitgegeven he! Ons bellen!! Wanneer ben je weer in Vliss?? Dikke kus

  • 17 Januari 2005 - 16:03

    Mars:

    Ja, we gaan je weer volgen! en ja we zijn jaloers op jou! Maar zoals ik gister al zei, je hebt werk-paarden en vakantie-paarden, maar dit werkpaard heeft nu wel een mooie auto! Hihihi. Maar we zien je vrijdag nog, dus dan kletsen we wel bij, kuzz

  • 21 Januari 2005 - 12:27

    Wendy:

    Doe maar zo

  • 27 Januari 2005 - 16:46

    Jort:

    hee vertel eens, is het daar wat??? Heel veel plezier en ben heel benieuwd naar de foto's

  • 28 Januari 2005 - 14:30

    Inguuuuuh:

    wachtwachtwacht....................................(op verhalen, huhu) xx

  • 29 Januari 2005 - 19:09

    Bool:

    Aaaaaaaaaah Outback Jack gaat volgende aflevering naar Perth!!! Misschien zien we jou nog voorbij vliegen Haha... erger nog... misschien wassie er wel toen ik er was... :-S
    Maarreeuh hoe ist nou?? Vertel vertel we wachten.....

  • 30 Januari 2005 - 09:32

    Wendy:

    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  • 31 Januari 2005 - 12:51

    Bool:

    AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah help nou toch asjeblieft eens een arme student haar saaie stage door te komen!!!! Ik wil weten hoe t is daar... kan ik even dagdromen :-) (ik kan nu ook al achter mn comp slapen zonder mn hoofd te ondersteunen, hoe vind je dat??!!) En ik wil natuurlijk weten of je mn hunkerige mates nog hebt gezien daaro! HAha onee dit is natuurlijk een site voor stoere mensen... uhm... Wind??

  • 31 Januari 2005 - 12:55

    Wendy:

    Kom snel het waait

  • 02 Februari 2005 - 14:08

    Mars:

    Ja Kat, nu bekijk ik steeds je site, maar er veranderd maar weinig. wij willen onfo!!!! Ik hoor wel wat via je mams, maar van jou willen we oko wel wat horen. Kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: