Noosa is gaaf!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van katja - WaarBenJij.nu Noosa is gaaf!! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van katja - WaarBenJij.nu

Noosa is gaaf!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2004 | Australië, Noosa Heads

Ondertussen is dit alweer de 4de dag in Noosa en het bevalt ons hier uitstekend. Behalve het kiten zijn hier veel gave dingen te zien en te doen. Mams en ik hebben een wandeling gemaakt door het National park hier. Prachtig zo langs de kust. Om een idee te geven heb ik een paar foto’s toegevoegd. Lange wandelingen gaat niet echt hier. Het is zo ontzettend warm. Zodra je maar even iets doet, breekt het zweet je uit. Ik denk dat de lucht temperatuur rond de 30-35 C0 is, maar door de vochtigheid lijkt het vaak warmer. De watertemperatuur ligt hier rond de 25 C0, na een wandeling van anderhalf uur koel je daar ook niet echt in af. Maar ja, wat wil je… we zitten in de subtropen.
Ook zijn we een dag het binnenland in getrokken waar we bij diverse uitzichtenpunten zijn gestopt. Maar ik moet zeggen dat ik het toch vrij snel gehad heb met al die ‘lookouts’, ik zit liever op het water.

Gelukkig is dat zeer goed te combineren. “s ochtends verkennen en ’s middags kiten, perfect gewoon. Vanmiddag gaan we zeer waarschijnlijk weer. Ondertussen heb ik de Wipika (het merk waar ik voor vaar) importeur en zijn vriendin ontmoet (Rebecca Nicholson = tweevoudig australisch kampioene en wereld kampioen (KPWT) van 2003!!). Harstikke leuke lui. Mee uiteten geweest en bij hun thuis gegeten. Stik gezellie. En van Beck (zoals iedereen haar noemt) kan ik heel veel leren, dus ik kijk goed naar haar.

Morgenochtend zullen we waarschijnlijk heel vroeg vertrekken naar Bundaberg. Dat zal het noordelijkste plaatsje worden waar wij komen en we hopen daar te kunnen snorkelen. Verder halen we niet, want onze roadtrain is toch vrij moeilijk vooruit te branden. Ben benieuwd of pa en ma hem houden….

Verder alles leuk daaroh? Vin het gaaf om steeds jullie berichtjes te lezen. Contact met Nederland is toch wel errug gezellie. Nou groetjes dan maar allemaal!!!

  • 12 Februari 2004 - 09:17

    Erik:

    Ziet er super gaaf uit!!! Ik ben jaloers!

    Veel plezier

  • 12 Februari 2004 - 11:35

    Ruud~:

    Niet verkeerd daar!
    Draai je veel Frans Bauer? Want dat hoort natuurlijk bij zo'n caravan :)
    Tot later!

  • 12 Februari 2004 - 12:22

    Deboortje:

    Heee Katjaaaa!!

    Eindelijk een berichtje van mij... Heb pas sinds vandaag het adres van deze website! Maar LEUK!!! Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Tja, de foto's zeggen genoeg: Jaloerssss! Fijn om te weten: je hebt hier nog niks gemist! Maarre: volgende week Carnavallen, we drinken heus wel een biertje op je!

    Dikke zoen, Deboor

  • 12 Februari 2004 - 13:00

    Hilma Weezepoel:

    Fijn dat het allemaal zo goed gaat,ik print alles uit voor oma,en ze is dan ook weer blij.Veel liefs van oma,on ons 4.Hilma

  • 12 Februari 2004 - 14:58

    Mars:

    Nou, je vent belde zelf, dat was leuk. En hij komt vrijdag gezellig effe op de thee! Jij vermaakt je daar ook wel zo te lezen en zoals Deb al meldde: je mist hier nog niets! Er gebeurd weinig, maar na carnaval zal je vast wel wat verslagen horen, hahaha! Bier, bier!
    Kuzz

  • 12 Februari 2004 - 19:03

    Kees:

    Gaaf man!
    Heb je je kites daar opgehaald?
    Je amp7.1 is verkocht.
    Doei, Kees

  • 12 Februari 2004 - 21:05

    Liesbeth O.:

    Super zoals jullie het daar hebben. Ik word echt jaloers. Fantastisch al die beesten, mijn favoriet was de kookaburrah, die kwam altijd naar ons zitten kijken als we zaten te barbecueen, voor de restjes! Veel groetjes voor jullie 3tjes

  • 12 Februari 2004 - 21:55

    Kimmie:

    Leuke foto's en mooi weer. Zou zo terug willen gaan.

  • 12 Februari 2004 - 22:00

    Maaike:

    Nou dat ziet er zeker gaaf uit!! Wij moeten je wel een beetje teleurstellen, hebben maandag van Smash 2 verloren! Ging nou niet echt super, zal er niet verder over uitwijden. Nu ff een paar weken rust zodat iedereen strax weer met frisse moed kan gaan ballen!! Ook erg leuk om je foto's te zien!! Veel plezier maar weer! Groetjes Maaik

  • 12 Februari 2004 - 22:53

    Joke Bennis:

    Ik zat in de chatroom, allemaal nieuw voor mij, leuk hoor.
    Ik geniet van de prachtige website en leuke verhalen en prachtige foto's.
    Liefs voor jullie allemaal.
    Stuur binnenkort een fatsoenlijke e-mail naar je mams en paps.
    Een hollandse smakkerd!

  • 13 Februari 2004 - 17:10

    Flips:

    gave road train en gave pics!
    3/7 van de zwarte gatters van 'n jaar geleden zit trouwens in het buitenland nu...

    have fun!

  • 13 Februari 2004 - 20:51

    Sonja:

    Zo... jij hebt het lekker daar; super! Gaaf ook om die foto's te zien. In Nederland is't ook heeeeerlijk weer (pff... dat ik het m'n strot uitkrijg! ;-)))
    Geniet ervan!
    Doei doei, Son

  • 13 Februari 2004 - 20:51

    Sonja:

    Zo... jij hebt het lekker daar; super! Gaaf ook om die foto's te zien. In Nederland is't ook heeeeerlijk weer (pff... dat ik het m'n strot uitkrijg! ;-)))
    Geniet ervan!
    Doei doei, Son

  • 13 Februari 2004 - 20:58

    Nieky:

    Hey Kat, ik ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt daaro :D !!! Maarre...ik mis je wel naast me hoor op zaterdagochtend bij de tpg :( Veel plezier nog daar! liefs.

  • 14 Februari 2004 - 12:34

    Paul ('t Zwarte Gat):

    Hee kat, hoe issie daaro? Ziet er echt supervet uit daar! Denk dat we allemaal jalours op je mogen zijn... Tis hier alweer heerlijk aan het regenen geweest! De grijze container zit nog altijd te vol, frank en madelijn doen nog steeds hun ding en de keuken is momenteel weer een zooi. Weinig verandering hier dus. Ben pasgeleden voor het eerst bij 12-30 geweest (dat reclameburea) en die gast zat ook al helemaal vol met kite-verhalen! Leek even of je weer terug was! Hij was erg enthousiast over je. Bureau was erg cool, nog bedankt dat je me daar hebt binnengeloodst!echt relaxed. Veel kiteplezier daar, en groetjes van iedereen hier uit huis. spreek je nog, X

  • 16 Februari 2004 - 13:41

    Joke De Bree-Klink:

    Lieve Katja,

    Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen en wat een leuke foto's. Zo te zien is het daar prachtig. Ik zit nu op m'n werk, maar wil je tegen je ouders zeggen dat ik net gebeld ben door Michael (is m'n schoonzoon) dat de baby vanmorgen geboren is. Het is een gezond meisje en ze heet Femke. Als we terug zijn uit Leiden horen jullie wel meer. Heel veel groetjes en liefs. Joke

  • 16 Februari 2004 - 17:40

    Jose:

    hey Katja,

    Ziet er echt allemaal super uit! Nou veel plezier!!!!

  • 16 Februari 2004 - 18:53

    Jeroen:

    he kiteja.leuke site en mooi e verhalen.we zijn allemaal super jaloers op je.hier is het al weer en tijdje wind stil en hebben vandaag voor het eerst echt zon gehad.dus echt iets anders dan bij jou.ik kan vanaf een zondag niks naar je sturen voor 2 weken want ga met de sinkes 2 weekjes naar bonaire.veel plezier daar en doe je paps en mams maar de groeten.kitse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 135061

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: