ben dr!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu ben dr!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van katja - WaarBenJij.nu

ben dr!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg

24 Februari 2004 | Australië, Sydney

Ik ben dan toch eindelijk gearriveerd in Sydney!! Na een enorm warme dag (43 C !!!) bij de familie in Port Macquairie zitten we nu in het koude (20 C hihi) Sydney met stortregens... Heerlijk even afkoelen.

Na twee goede kitedagen in Byron bay 5 dagen gelden zijn we 400 kilometer afgezakt naar Chiel en Maureen (broer van mam's papa). Dit was niet de meest prettige reis aangezien de airco het niet goed deed. Maar we hebben het gehaald.
Gelukkig deed de airco het de volgende dag wel bij Chiel thuis, want met die 43 graden was de huiskamer de enige plek waar je enigszins kon leven. Ons bin dan ook amper buiten geweest.

De weg naar Sydney was een stuk aangenamer, aangezien we zonder caravan hebben gereisd en de airo gerepareerd is. In Sydney kregen we een super hartelijk welkom van de familie Griffith. Een heel aparte maar aardige familie. Apart in de zin dat mevrouw Griffith een zeer beroemde schilder is. Zoon Soul in amerika zojuist een prijs van veel centen gewonnen heeft voor zijn uitvinding en dochter Selena lerares is op de universiteit en 2 eigen bedrijven heeft. Een daarvan is in kites die zij maakt en haar broer ontwerpt. Wat paps allemaal doet, weet ik nu even niet meer.
Hun huis is enorm groot (zijn zeer waarschijnlijk miljonairs) en hangt vol met pamela's schilderijen. Zoveel kamers en gangen zijn hier, dat ik af en toe mn ouders niet kan vinden!!

Zelf heb ik een slaapkamer met 2persoonsbed, een eigen keuken, badkamer en huiskamer. En als ik mn slaapkamerdeur open doe, moet ik oppassen dat ik niet in het prive zwembad val!! Het is duidelijk dat ik met mn neus in de boter ben gevallen!!!

Gister en vandaag ben ik naar de Universiteit gegaan en heb daar verschillende informatiesessies gevolgd. Dit is allemaal speciaal voor Internationale studenten. Volgende week woensdag tot vrijdag is de echte intro. Tot die tijd gaan we waarschijnlijk weer naar Chiel en Maureen. Die willen ons natuurlijk ook wat langer zien dan 1 dag.

Foto's van de rest van het huis en het zwembad komen er wel op als het een keer mooi weer is. Greetz !!!

  • 24 Februari 2004 - 13:52

    Fokke:

    lekker hoor!!

  • 24 Februari 2004 - 14:01

    Robbyz:

    ja lekker

  • 25 Februari 2004 - 11:59

    Mars:

    Hallo! Geweldig, man!
    We hebben carnaval weer allemaal overleefd! Het was echht super, de rest mail ik wel, kuzz

  • 25 Februari 2004 - 14:59

    Hilma:

    Hoi,fijn dat het er zo FIJN is,op de *lage temperatuur na.Bofkonten het is hier net 4 graden,met sneeuw en hagel,veel liefs Nico Hilma en je neefjes Kwek en Kwak.

  • 25 Februari 2004 - 19:13

    Wendy:

    Nou, ik kan niet anders zeggen:
    IK WIL OOK!!
    Misschien ga ik Australië maar eens aankaarten bij Vin, want om nou met die vinketering naar Thailand te gaan eind van het jaar zie ik nog niet echt zitten... Maar veel plezier nog daaro he!
    Dikke kus
    PS: Zelfs ík heb Carnaval overleefd ;)

  • 26 Februari 2004 - 20:12

    Flip:

    Ook hier carnaval overleeft, hoewel bijna de zee ingespoeld door de regen...

  • 27 Februari 2004 - 17:33

    Flip:

    jaja, twee berichten achter elkaar. kat, als je nog eens in sydney komt en je wilt nederlands spreken, kijk dan eens bij michelle en fransje op de waarbenjij.nu pagina...

  • 29 Februari 2004 - 17:05

    Mars:

    Nou Kat, ik heb op je gestemd, hoor!
    Kuzz

  • 02 Maart 2004 - 10:58

    Ruud~:

    Hoi Katja,

    Ik heb ook mijn stem uitgebracht op jou.

    Groeten uit een iets kouder Scheveningen!

  • 02 Maart 2004 - 12:08

    Afra:

    He Kat!!

    Klinkt allemaal super man! Alleen nog steeds weinig over het aussiebier gehoord haha! Ik heb inmiddels ook op je gestemd hoor!! heel veel plezier alvast met je intro!

    Groetjessss!

  • 02 Maart 2004 - 15:58

    WimWillie En Michael:

    Hardstikke leuk je website Katja, we volgen je op de voet.
    Succes op de universiteit.
    Michael zit op dit moment in een helikopter ergens boven Nederland.
    Groetjes en veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 135022

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: